سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتگو با دانشمند در زباله دان، از گفتگوی با نادانان بر پشتیهای زربفات بهتر است . [امام کاظم علیه السلام]
 
دوشنبه 89 خرداد 3 , ساعت 11:3 عصر

مصاحبه با قرآن درباره امام زمان علیه السلام

امام زمان

سؤال اول: دلیل و آیه ای بر وجود امام زمان علیه السلام را بیان فرمایید.

پاسخ قرآن کریم:

1- در سوره قدر خداوند می فرماید: «تنزل الملائکه والروح فیها بإذن ربهم من کل أمر.» تنزل فعل مضارع است و دلالت بر استمرار می‌نماید. یعنی در هر سال، شب قدر ملائک و روح به زمین نزول می‌فرمایند. در دوران رسول الله صلی الله علیه وآله به شخص پیامبر نازل می‌شدند. و در هر عصری باید کسی هم شأن پیامبر باشد تا بر او نازل شوند. و الان تنها شخصی که هم شأن پیامبر صلی الله علیه وآله است امام زمان (علیه‌السلام) است.

 

2- خداوند در قرآن درباره مزد و اجر رسالت پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می فرماید: «قل لا أسئلکم أجرا إلا الموده فی القربی». به دلیل عقلی، دادن اجر رسالت پیامبر در همه زمانها بر همه واجب است. پس چون مزد رسالت پیامبر «موده فی القربی» است پس باید «فی القربی»رسول الله صلی الله علیه وآله در هر عصری باشند تا مردم با مودت به ایشان اجر رسالت را بدهند. و «فی القربی» الان امام زمان علیه السلام می باشند.

 

سؤال دوم: چگونه زنده ماندن امام زمان علیه السلام تاکنون امکان دارد؟

پاسخ قرآن کریم:

1- خداوند در مورد حضرت یونس علیه السلام می فرماید:  «فلولا أنه کان من المسبحین للبث فی بطنه الی یوم یبعثون.» اگر یونس از تسبیح کنندگان نبود در شکم ماهی تا قیامت می ماند. وقتی خداوند می تواند یونس را تا قیامت در شکم ماهی زنده نگه دارد، زنده نگهداشتن امام زمان(علیه‌السلام) نیز برای او امری ممکن است.

 

2- اصحاب کهف سیصد و نه سال در غار زنده ماندند «و لبثوا فی کهفهم ثلاث مأته سنین و أزدادوا تسعا.»

 

سؤال سوم: وظیفه ما در قبال امام زمان علیه السلام چیست؟

پاسخ قرآن کریم:

خداوند می فرماید: «قل لا أسئلکم أجرا إلا الموده فی القربی.» برای مزد رسالت به «فی القربی» (که امام زمان علیه السلام است) مودت کنید. مودت نیاز به معرفت دارد و مودت یعنی محبت همراه با اطاعت. پس الان در قبال امام زمان علیه السلام باید هم معرفت کسب کرده و آن حضرت را بشناسیم و هم از آن حضرت اطاعت کنیم.

در دوران رسول الله صلی الله علیه وآله به شخص پیامبر نازل می‌شدند. و در هر عصـری باید کسی هم شأن پیامبر باشد تا بر او نازل شوند. و الان تنها شخصی که هم شأن پیامبر صلی الله علیه وآله است امام زمان (علیه‌السلام) است

سؤال چهارم: آیا امام زمان علیه السلام از ما خبر دارد؟

پاسخ قرآن کریم:

بله، به تمام اعمال شما نظارت داشته و اعمال شما را می بیند. خداوند می فرماید: «و قل إعملوا فسیری الله أعمالکم و رسوله و المؤمنون و ستردون إلی عالم الغیب و الشهاده فینبئکم بما کنتم تعملون.»

 

سؤال پنجم: چگونه می توان یار امام زمان شد؟

پاسخ قرآن کریم:

با تقوا، چون بهترین و بالاترین معیار که به انسان ارزش می دهد و انسان لیاقت یاوری امام زمان علیه‌السلام را پیدا می کند تقواست: «إن أکرمکم عندالله أتقیکم.» تقوا سبب بزرگی انسان شده و امکان می‌دهد که انسان تکیه بر جای بزرگان زند.

امام زمان

سؤال ششم: چند نمونه از نیازهای یاران امام زمان علیه السلام را بیان کرده و چگونه باید کسب کرد؟

پاسخ قرآن کریم:

الف- دانش و بینش: یار امام زمان علیه السلام باید دانش و بینش الهی داشته باشد تا در تصمیم گیریها و عمل دچار خطا نشود. حق را از باطل تشخیص دهد. و این را با تقوا بدست خواهد آورد، زیرا با تقوا موانع فهم و درک و علم و دانش را کنار زده و با دانش درونی و باطنی نگاه می کند. خداوند می فرماید: «إتقوا الله و یعلمکم الله.»

ب) بصیرت و بینش: بصیرتی که با چشم باطن ببیند و با گوش باطن بشنود. با ملائک الهی در ارتباط باشد. اهل حق و باطل را بشناسد تا دچار انحطاط فکری و اخلاقی و روحی نشود. و این بصیرت نیز با تقوا بدست می آید. خداوند می فرماید:«إن تتقوا الله یجعل لکم فرقانا ». فرقان یعنی نیرو و توانی که با آن حق را از باطل جدا کنید. به برکت این تقوا انسان، شیطان شناس نیز می شود. دشمن را هم می شناسد.

ج) بیداری: هوشیاری و بیداری؛ تا هروقت شیاطین برای گول زدن آمدند، بیدار شود، دام ابلیس را بشناسد و از شیطان فرار کند. چون انسان خواب و چشم بسته سریع در چاه می افتد. و این هم با تقوا ممکن است. «إن الذین التقوا إذا مسهم طائف من الشیطان تذکروا فإذاهم مبصرون.»


دوشنبه 89 خرداد 3 , ساعت 11:1 عصر

سبو بشکست و دل بشکست و جام باده بشکست

خدایا در سرای ما چه بشکن بشکنه بشکن من نمی شکنم بشکن !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اولین جلسه ی کلاس بود، استاد اسامی بچه ها را یکی یکی می خواند،

رسید به اسم «بارانه». شخص مورد نظر را که پیدا کرد پرسید: واسه چی بارانه؟

دختر جواب داد: واسه اینکه روز تولدم بارون میومده !

برادر اهل دلی از ته کلاس گفت: خوبه اون روز آفتابی نبوده !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت

(پیامک پزشکی- بهداشتی !)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این پیام جهت حاضری در دفتر رفاقت بود که بدانی به یادتم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر کردی مراروزی فراموش

در آید در دماغت ??? عدد جوش !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگه زندگی سخته  اگه مشکلات زیاده  اگه بیکاری  اگه نیاز به سرمایه داری

نگران نباش ما برات دعا می کنیم !!!


دوشنبه 89 خرداد 3 , ساعت 11:0 عصر

ناگفته هاى فتح خرمشهر 

ناگفته هاى فتح خرمشهر

 

ناگفته هاى فتح خرمشهر در گفتگو با سرلشگرپاسدارغلامعلى رشید

پیش از انقلاب در صف مبارزان مسلح گلوله و باروت را تجربه کرد، پس بى جهت نبود که در سال ???? و در آیینه ??سالگى جانشین فرماندهى و چندى بعد فرمانده عملیات جنوب شد. بى سیم چى ها و گردونه بى سیم ها، عملیات طریق القدس را با صداى او به خاطر مى آورند، آنگاه که حنجره اش از رمز «یا حسین(ع)» پر و خالى مى شد. عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر ، ثمره اندیشه سه آهنین مرد بود. شهید حسن باقرى فرمانده قرارگاه نصر، رحیم صفوى فرمانده قرارگاه فجر و غلامعلى رشید فرمانده قرارگاه فتح.طراحى مؤثر عملیاتهاى والفجر،? کربلاى،? والفجر?? و… نشان هاى جاویدى است بردوش این سردار بى نشان و امروز و در آستانه سالگشت فتح خرمشهر، سرلشگر غلامعلى رشیدجانشین ستاد کل نیروهاى مسلح رو در روى شماست.
قبل از آن که بخواهیم درباره چگونگى عملیات فتح خرمشهر صحبت کنیم، بعضى اوقات ابهاماتى مطرح مى شود و به توانمندى و حضور نیروهاى جوان در عرصه فرماندهى دفاع مقدس به دیده تردید نگاه مى شود. از آنجایى که جنابعالى یکى از همین ژنرالهاى جوان محسوب مى شوید، در این باره توضیح دهید؟یکى از ویژگى هاى عصر انقلاب اسلامى و رهبرى امام خمینى(ره) وجود چهره هاى جوان خصوصاً در عرصه هاى دفاعى ـ امنیتى است که قهرمانان ملى شمرده مى شوند. خداوند بزرگ به ایران اسلامى همواره این لطف خفیه را داشته است که به این کشور، چهره هاى درخشانى بخشیده است که غالباً در جوانى منشأ تحول بوده اند؛ افرادى همچون سهروردى فیلسوف بزرگ شرق و عالم اسلام و صاحب حکمت اشراق، ابن سینا که غالب آثار او در جوانى تصنیف شده است، ملاصدرا، شهید مطهرى، دکتر شریعتى و از همه مهمتر حضرت امام (ره) که اعجوبه قرن بود و در جوانى آثار اعجاب انگیزى نگاشته است.
در دوران پیروزى انقلاب اسلامى که امام(ره) در آستانه هشتاد سالگى بودند، اعتماد بى نظیرى به جوانان داشتند و جوانى ??ساله به نام محسن رضایى را به فرماندهى سپاه یکصد هزار نفرى منصوب کردند. این فرمانده جوان، با ده سال تجربه قبل و بعد از انقلاب، سپاه را در اندک زمانى با درایت و شجاعت چنان فرماندهى کرد که ارتش دشمن را با وجود ژنرالهاى مسن بارها شکست داد. چرا برخى از دوستان از این که این نیروهاى جوان، ژنرالها یا سرداران و امیران جوان نامیده مى شوند، اظهار تعجب مى کنند و آشفته مى شوند؟ حقیقت این است که همین فرماندهان جوان (خواه سپاهى و خواه ارتشى)بودند که جرأت سنت شکنى و ابتکار و خلاقیت و طرد تفکرات وارداتى آمریکایى را داشتند.شهید صیاد نیز یک افسر جوان بود و در ??سالگى فرمانده نیروى زمینى بود و امیرحسنى سعدى نیز در زمان جنگ و در سمت فرماندهى لشگر یک افسر جوان بود. چرا مى خواهیم این حقیقت را انکار کنیم؟ برادران ارتشى هم همین اعتقاد را دارند که اوج پیروزى رزمندگان اسلام با روى کار آمدن فرماندهان جوان و انقلابى از سال دوم جنگ در رأس سپاه و یگانهاى ارتش تحقق یافت.
در آستانه سوم خرداد و سالروز عملیات بیت المقدس قرارداریم، تحلیل شما از این عملیات چیست و آیا شیوه مدیریت فتح خرمشهر مى تواند مشکل گشاى معضلات کشور باشد؟فتح خرمشهر در روند تحولات جنگ تحمیلى، نمادو مظهر مقاومت سرسختانه ملت ایران و پیروزى بردشمن متجاوز عراقى است. خرمشهر با مقاومت به آزادى رسید و به یک حماسه فرازمانى و فرامکانى بدل شد. ما براساس الگوى مقاومت در خرمشهر ، جنگ جدیدى را با دشمن پى ریزى کردیم و با اعتماد به نقش حاصل از آن در عرصه هاى سیاسى ـ اجتماعى و امنیتى وارد عمل شدیم. رزمندگان شجاع ما با مقاومت درخرمشهر، جنگ تحمیلى را به شکست تحمیلى براى دشمن تبدیل کردند. فتح خرمشهر بیانگر یک دکترین و استراتژى نظامى جدید و آغاز گر روش جدید در مدیریت کشور در عرصه دفاعى ـ امنیتى بود که باید آن را شناخت و به عنوان یک الگوى موفق، در حل معضلات اساسى کشور مخصوصاً در بحرانها از آن استفاده کرد. به عنوان مثال شهید حسن باقرى که جوانى ??ساله بود و فرماندهى عملیات جنوب را برعهده داشت.


جمعه 89 اردیبهشت 24 , ساعت 11:8 صبح

شفاعت حضرت زهرا علیهاسلام:


فرات بن ابراهیم نقل مى‏کند که امام صادق علیه السّلام فرمودند: جابر از حضرت باقر علیه السّلام درخواست کرد حدیثى در فضایل جدّه تان حضرت فاطمه زهرا علیهاالسّلام بفرمایید تا هنگامى که من آن را براى شیعیان نقل مى‏کنم شادمان شوند.


حضرت امام باقر علیه السّلام فرمودند: پدرم به واسطه جدّم علیهماالسّلام از رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم نقل مى‏کردند که آن حضرت فرمودند:

 
در روز قیامت، هنگامى که همه انسانها درز صحنه محشر گرد آمدند، منبرهایى از نور براى پیامبران و جانشینان و فرزندان آنها نصب مى‏کنند، پیامبر اسلام صلّى اللَّه علیه و آله و سلّم روى بلندترین منبر مى‏نشینند و خطبه مى‏خوانند، پس از آن، حضرت على علیه السّلام و امام حسن و امام حسین علیهماالسّلام خطبه مى‏خوانند، آنگاه ندا مى‏رسد: اى اهل محشر سرهاى خود را فرو افکنید و چشمهاى خود را به پایین بیاندازید، اینک فاطمه زهرا علیهاالسّلام به سوى بهشت مى‏رود، جبرئیل علیه السّلام ناقه‏اى از ناقه‏هاى بهشت مى‏آورد، حضرت زهرا علیهآالسّلام بر آن سوار مى‏شوند، فرشتگان بسیار اطراف آن حضرت علیهاالسّلام را مى‏گیرند و او را به سوى بهشت مى‏برند، چون به در بهشت مى‏رسند، فاطمه زهرا علیهاالسّلام برمى گردد، از سوى خداوند خطاب مى‏رسد: اى دختر حبیب من! چرا روبرگرداندى و به بهشت داخل نمى‏شوى؟

 
حضرت زهرا علیهاالسّلام پاسخ مى‏دهد: پروردگارا! دوست دارم در چنین روزى قدر و منزلت من شناخته شود.

 
پس خداوند سبحان مى‏فرماید: اى دختر حبیب من! برگرد و ببین، هر کس محبت تو یا یکى از فرزندان تو در قلب اوست، دست او را بگیر و به سوى بهشت ببر.

 
امام باقر علیه السّلام فرمودند: اى جابر! سوگند به خدا، حضرت زهرا علیهاالسّلام در آن روز همانند پرنده‏اى که دانه خوب را از دانه فاسد جدا مى‏کند، شیعیان و دوستداران خویش را از این سو و آن سو جمع آورى مى‏کند. پس وقتى شیعیان حضرت زهرا علیهاالسّلام همراه با او نزدیک در بهشت رسیدند، خداوند به دل آنها مى‏اندازد که بازگردمد. چون بازگشتند، خداوند به آنها مى‏فرماید: اى دوستان من! از چه رو بازگشتید در حالى که من شفاعت حضرت فاطمه علیهاالسّلام دختر حبیبم را در مورد شما پذیرفتم. آنها پاسخ مى‏دهند: پروردگارا! دوست داریم که قدر و منزلت ما در چنین روزى شناخته شود. پس خداوند سبحان به آنها مى‏فرماید: اى دوستان من! برگردید و ببینید چه کسى به خاطر دوستى حضرت فاطمه علیهاالسّلام شما را دوست داشته است. چه کسى به خاطر دوستى حضرت فاطمه علیهاالسّلام به شما غذا داده است. چه کسى به جهت محبت حضرت فاطمه علیهاالسّلام به شما لباس پوشانیده است. چه کسى براى دوستى حضرت فاطمه علیهاالسّلام به شما جرعه‏اى آب نوشانیده است. چه کسى به خاطر محبت حضرت فاطمه علیهاالسّلام از این که دیگران غیبت شما را بکنند، جلوگیرى کرده است، دست آنها را بگیرید و به بهشت ببرید.

 
امام باقر علیه السّلام فرمودند: سوگند به خدا! از مردم باقى نمى‏ماند مگر کسى که در خداوند سبحان شک دارد یا کافر و یا منافق است.

 منبع: عوالم: 1160/11 حدیث 12، بحار: 64/43 حدیث 57

 

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek

 

 

آنشب که شب ، از صبح محشر تیره تر بود
آنشب که از ان ، مرغ شب هم بى خبر بود

آنشب که رخت غم به مه ، پوشیده بودند
آنشب که انجم هم سیه پوشیده بودند

آنشب که خون از دامن مهتاب مى ریخت
اسما براى غسل زهرا (س)  اب مى ریخت

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek


آنشب خد داند خداداند که چون بود
قلب على زندانى فریاد و خون بود

طفلى گرفته استین دانم به دندان
تا ناله خود را کند در سینه پنهان

آنشب امیر المومنین با اشک دیده
مى شست تنها پیکر یار شهیده

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek


مى شست در تاریکى شب مخفیانه
گه جاى سیلى گاه جاى تازیانه

صد بار از رفت و دست از خویشتن شست
تا جان خود را در درون پیرهن شست

مى شست جسم یار خود ارام و خاموش
مى کرد بر دستش نگه طفلى سیه پوش

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek


خود در کفن پیچید ان خونین بدن را
خونین بدن نه ! بلکه جان خویشتن را

چشم از نگه ، لب از نوا، ناى از سخن بست
بگشود دست حسرت و بند کفن بست

ناگه فتاد ان تیره کوکب را نظاره
برگرد ماه خویش ، لرزان دو ستاره

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek


دو گوشوار غم ز هوش افتاده بودند
بر خاک تنهایى خموش افتاده بودند

دو جوجه در اشیان بى اشیانه
دو بلبل خاموش مانده از ترانه

از بى کسى دو بال درهم برده بودند
گویى کنار جسم مادر مرده بودند

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek

داغ دل مولا دوباره گشت تازه
ریحانه ها را خواند پاى ان جنازه

کاى گوشه گیران شب غربت بیایید
آخر وداع خویش ، با مادر نمایید

ان پر شکسته طایران از جا پریدند
افتادن و خیزان جانب مادر دویدند

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek


چون جان شیرین جسم او در بر گرفتند
یک بوسه از ان لاله پرپر گرفتند

یکباره از عمق کفن اهى بر آمد
با ناله بیرون دستهاى مادر آمد

در قلب شب ، خورشید خاموش مدینه
بگذاشت روى هر دو ماهش را به سینه

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek

ناگه ندا آمد على بشتاب بشتاب
دو گوشوار عرش را دریاب دریاب

مگذار زهرا را چنین در بر بگیرند
مگذار روى سینه مادر بمیرند

خیل ملک را رحمى از بهر خدا کن
از پیکر مادر یتیمان را جدا کن

Visa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlekVisa bilden i full storlek


جمعه 89 اردیبهشت 24 , ساعت 11:3 صبح

 

آقا دامادها و عروس خانمها

پس از اجرای صیغه عقد عده ای از جوانان توسط مقام معظم رهبری - که فرزند بنده نیز در جمع آنها بود - ایشان، عروس و دامادها را چنین نصیحت فرمودند:

«اگر شما یک جسم بی جانی را به منزل ببرید و بخواهید آن را به عنوان یک کالا نگهداری کنید، چندان به رسیدگی نیاز ندارد، شاید لازم باشد هر چند ماه یک بار گردگیری شود . اما اگر یک گلدان زنده را به منزل ببرید، باید هر روز به آن رسیدگی نمایید و از آن مراقبت کنید . در آب، نور و هوای آن دقت لازم را به کار برید .»

مقام معظم رهبری در ادامه فرمودند: «شما هم یک گل زنده را به منزل می برید و باید از آن به طور مرتب مراقبت کنید تا پژمرده نشود . عروس خانمها باید از دامادها مراقبت و پذیرایی کنند . آقا دامادها نیز باید مراقب عروس خانمها باشند و به آنها محبت نمایند .»

حجة الاسلام والمسلمین سید علی حسینی (تهران)


جمعه 89 اردیبهشت 24 , ساعت 11:1 صبح

..:: کلینیک خدا ::..

 

www.RangarangGroup.com | گروه اینترنتی رنگارنگ

به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم، فهمیدم که بیمارم ............

خدا فشار خونم را گرفت، معلوم شد که لطافتم پایین آمده.

زمانی که دمای بدنم را سنجید، دماسنج 40 درجه اضطراب نشان داد.

آزمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم، تنهایی سرخرگهایم را مسدود

کرده بود و آنها دیگر نمی توانستند به قلب خالی ام خون برسانند.

 به ارتوپد رفتم چون دیگر نمی توانستم با دوستانم باشم و آنها را در آغوش بگیرم.

بر اثر حسادت زمین خورده بودم و چندین شکستگی پیدا کرده بودم

فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم، چون نمی توانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.

زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم معلوم شد که مدتی است که صدای خدا را آنگاه که در طول روز با من سخن می گوید نمی شنوم

خدای مهربانم برای همه این مشکلات به من مشاوره رایگان داد. به شکرانه اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که در کلمات راستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم.

 هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم

قبل از رفتم به محل کار یک قاشق آرامش بخورم

هر ساعت یک کپسول صبر، یک فنجان برادری و یک لیوان فروتنی بنوشم.

زمانی که به خانه برمیگردم به مقدار کافی عشق بنوشم و

زمانی که به بستر می روم دو عدد قرص وجدان آسوده مصرف کنم.

امیدوارم خدا نعمتهایش را بر شما سرازیر کند:

رنگین کمانی به ازای هر طوفان

لبخندی به ازای هر اشک

دوستی فداکار به ازای هر مشکل

نغمه ای شیرین به ازای هر آه

و اجابتی نزدیک برای هر دعا


چهارشنبه 89 اردیبهشت 22 , ساعت 3:31 عصر
هیچ وقت نگو وقت نداری. به تو همان مقدار زمان داده شده که به هلن کلر ، لئوناردو داوینچی ، توماس جفرسون و آلبرت انیشتین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر به مهمانی گرگ می روید ، سگ خود را به همراه ببرید

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر هنوز قوانین بازی رو یاد نگرفتی بهتره خودت محترمانه از بازی انصراف بدی قبل از اینکه دیگران شکستت رو جشن بگیرن

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حرف مزخرف خریدار ندارد، پس تو که پوزه بند به دهان من میزنی از درستی اندیشه من، از نفوذ اندیشه من میترسی.

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی گریه میکنی یک درد داری ولی وقتی میخندی هزار و یک درد داری

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هرگز هنگام گام برداشتن به سوی آرمان بزرگ ، نگاهت به آنانی که دستمزد خویش را پیشاپیش می خواهند نباشد ! تنها به توانایی های خود اندیشه کن

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شاید نشود به گذشته برگشت و یک آغاز زیبا ساخت
ولی میشود هم اکنون آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی همچون بادکنکی است در دستان کودکی که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتن آن را از بین میبرد

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم
 نه به هر قیمتی زندگی کنیم

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ