سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، بنده ای را دوست دارد که چون بفروشد، آسانگیر باشد ؛ چون بخرد، آسانگیر باشد ؛چون قضاوت کند، آسانگیر باشد ؛ و چون قضاوت بخواهد، آسانگیر باشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 خرداد 31 , ساعت 7:13 صبح

********

 

رمزگشایی توسل رهبر معظم انقلاب به صاحب الزمان(عج)

حجه الاسلام و المسلمین صدیقی در این خصوص چنین گفت :‌

قسمت آخر خطابه رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه 29خرداد سال گذشته "سخن گفتن علنی ایشان با ولی عصر(عج)" بود چرا که تصرف تکوینی امام زمان(عج) هم در دل دشمن موثر است و هم در دل دوستان و مومنان.
دوشنبه 89 خرداد 24 , ساعت 12:15 صبح
 *** ****** ***
 

ماه مبارک رجب آمده تا دلهای مجذوب را به میهمانی شعبان ببرد. رجب واقعاً ماه خداست. ماهی که تلنگری به دلت میخورد که معبودت را چگونه می پرستی و... خوشا به حال آنانکه رجب را از پیشگاه معبود شروع کردند و به سوی نور شتافتند.

هلال ماه رجب، زندگی و تولـدی دوباره را بـه عاشقان نوید می دهد. ماه رجـب فصل جدیدی در کتاب زندگی می گشاید که از عطر دل انگیز نیایش سرشار است. پیامبر رحمت (صلی الله علیه و آله) با دیدن هلال ماه مبارک رجب، دست به دعا بر می داشت و پس از حمد و ثنای الهی، سی بار تکبیر و لااله الا اللّه می گفت و می فرمود: ماه رجب، ماه استغفار برای امت من است. در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خداوند آمرزنده مهربان است.

در ماه رجب فرشته ای تا صبح اینگونه ندا می دهد: خوشا به حال رجبیّون، خوشا به حال آنان که والایی ماه رجب را دریافته اند، خوشا به حال آنان که از برکت ماه رجب نصیبی اندوخته اند.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 خرداد 24 , ساعت 12:10 صبح

******سلام******

*** ماه رجب المرجب هم فرا رسید به همین مناسبت این مطالب را براتون گذاشتم.***

 

*********به بهانه ورود به ماه خدا*********
ماه رجب و ماه شعبان و ماه رمضان شرافت زیادی دارند و در فضیلت آنها روایات بسیاری وارد شده است.

ــ از  (صلى الله علیه و آله) روایت شده که: ماه رجب ماه بزرگ خدا است و ماهى در حرمت و فضیلت به آن نمى‌رسد و جنگیدن با کافران در این ماه حرام است و رجب ماه خدا است و شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است کسى که یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، موجب خشنودى خدای بزرگ می‌گردد و غضب الهى از او دور می‌گردد و درى از درهاى جهنم بر روى او بسته گردد.

ــ از حضرت موسى بن جعفر (علیهماالسلام) روایت شده است که: هر کس یک روز از ماه رجب را روزه بگیرد، آتش جهنم یک سال، از او دور شود و هر کس سه روز از آن را روزه بگیرد بهشت بر او واجب می‌گردد.

ــ و همچنین فرمود که: رجب نام نهرى است در بهشت که از شیر سفیدتر و از عسل شیرین‌تر است. هر کس یک روز از رجب را روزه بگیرد، البته از آن نهر بیاشامد.

ــ از امام صادق(علیه السلام) روایت است که حضرت رسول اکرم( صلى الله علیه و آله) فرمود که: ماه رجب ماه استغفار امت من است پس در این ماه بسیار طلب آمرزش کنید که خدا آمرزنده و مهربان است و رجب را "أصب" مى‌گویند زیرا که رحمت خدا در این ماه بر امت من بسیار ریخته مى‌شود پس بسیار بگوئید: «أَسْتَغْفِرُ اللهَ وَ أَسْأَلُهُ التَّوْبَةَ».

 

ادامه مطلب...

یکشنبه 89 خرداد 23 , ساعت 1:14 عصر

برکات ذکر صلوات


رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:

بسیار یاد کردن خدا و بر من صلوات فرستادن، موجب برطرف شدن فقر مى شود.

با توجه به روایت فوق، داستان زیر را تقدیم مى داریم. توصیه مى کنیم که قبل از مطالعه به نکات زیر توجه نمایید:

1ـ شکى نیست که اذکار، خواص و فوایدى بسیار دارد. طبق روایات رسیده از معصومین علیهم السلام، ذکر صلوات نیز چنین است. یکى از فواید آن، رهایى از فقر و تنگدستى است. ناگفته پیداست که: نتیجه بخشیدن آن، شرایطى دارد. یکى از شرایط آن، چگونگى حالت‌هاى روحى، نفسى و معنوى انسان است. با این بیان، ذکر شخصى به ثمر مى رسد که قبلا زمینه لازم را فراهم کرده باشد. به عبارت دیگر، نباید توقع داشت که بدون ایجاد زمینه، تکرار اذکار به نتیجه مطلوب برسد.

2ـ به ثمر رسیدن ذکرها، در سایه تلاش و جدیت انسان است. به عبارت دیگر، به نتیجه رسیدن آنها با تنبلى و تن پرورى منافات دارد و نباید از تلاش و کوشش در کسب معاش دست کشید و با تکرار اذکار، به کنجى نشست و به امید این که خداوند، روزىمان را مى رساند، از کار و تلاش دست برداشت.

رسول اکرم صلی الله علیه و آله فرمود:
بسیار یاد کردن خدا و بر من صلوات فرستادن، موجب برطرف شدن فقر مى شود.

مرد خواب و خوراکى نداشت. مادام که سر و وضع زن و بچه هایش به خاطرش مىآمد؛ آشفته و غمناک مىشد. ظاهر رنجور و گونه‌هاى ترک برداشته آنها، آزارش مىداد. همین طور شکوه‌هاى بىوقفه همسرش که خواب و خیالش را ربوده بود.

آن روز، مثل همیشه، در چوبى حیاط را به هم زد. راه کوچه باریک محله را در پیش گرفت. نمى دانست کجا مىرود؟ ولى گام هایش بسى بلند و کشیده بود. گاهى به اطرافش چشم مى دوخت تا شاید مشکل گشایى بیابد.

ادامه مطلب...

یکشنبه 89 خرداد 23 , ساعت 1:9 عصر

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب:
ائمه جمعه نقش مهمی در روشنگری و هدایت مردم دارند
تهران - رییس دفتر رهبر معظم انقلاب ،نقش ائمه جمعه سراسر کشور در روشنگری و هدایت مردم را بسیار مهم توصیف کرد.

 

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی روز یکشنبه در آیین گشایش مجتمع فرهنگی و آموزشی "آدینه" در تهران،افزود: ائمه جمعه با توجه به نقش مهم و اساسی خود در صحنه‌های سیاسی و دینی جامعه و هدایت مردم، شأن بسیار بالایی دارند.
وی افزود: بر همین اساس،ساخت مجتمع فرهنگی و آموزشی برای آموزش و اسکان و اداره امور ائمه جمعه اقدامی شایسته و ضروری بوده است.
یکشنبه 89 خرداد 23 , ساعت 12:54 عصر
افشای موافقت نمایندگان تام الاختیار قالیباف با اجرای مونوریل

به گزارش خبرنگار برنا، مسئولان وزارت کشور و شورای عالی ترافیک چندین بار اعلام کردند که اسناد موافقت شهرداری تهران با اجرای مونوریل در پایتخت موجود و قابل ارائه است اما مدیران شهری تهران همواره مدعی قابل اجرا نبودن مونوریل در این کلان شهر بوده و هستند.

با این حال اسنادی در اختیار خبرنگار ما قرار دارد که می تواند حقایق پشت پرده پرونده مونوریل را آشکار سازد. طبق اسناد موجود، معاونان و نمایندگان تام الاختیار شهرداری تهران و مدیرعامل مترو با احداث قظار هوایی (از انواع مونوریل) موافقت کرده اند.

یک مقام آگاه که بخشی از این اسناد را در اختیار خبرنگار ما قرار داده است، می گوید: در تاریخ 24 بهمن سال 85 جلسه ای در محل دفتر ریاست شورای شهر تهران برگزار شد و در صورتجلسه آن علاوه بر تصویب شدن مسیرهای قطار هوایی (نه زیرزمینی و نه همسطح) دو کریدور نیز برای بررسی و مطالعه در «کارگاه مونوریل» مورد تاکید قرار گرفتند.

ادامه مطلب...

یکشنبه 89 خرداد 23 , ساعت 12:49 عصر
تناقض گویی های سایت هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری برنا، چندی پیش سایت شخصی اکبر هاشمی رفسنجانی طی اطلاعیه ای به بهانه پاسخ به مطلب منشر شده در روزنامه وطن امروز مقاله ای تحت عنوان اطلاعیه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش در مطلب منتشر شده توسط سایت هاشمی رفسنجانی تاکید شده که پاسخ دادن به مطالب منتشر شده در روزنامه وطن امروز گام نهادن به بیراهه است و با این وجود این کج روی را در 9 صفحه ادامه داده است.

سایت هاشمی رفسنجانی بدون اشاره به رشوه‌خواری مهدی هاشمی رفسنجانی در معاملات نفتی و عدم پاسخگویی پدر وی راجع به این عملکرد پسر، تصریح کرده: بی‌پاسخ گذاشتن شبهات، باعث تسریع انحراف کنونی جامعه از اهداف انقلاب اسلامی و ظلمی مضاعف به آیندگان خواهد بود که می‌خواهند بدانند در مقطع ?? ساله پس از انقلاب اسلامی بر کشورشان چه گذشته و می‌گذرد!

ادامه مطلب...

سه شنبه 89 خرداد 18 , ساعت 8:14 عصر

با سلام

 سخنرانی امام خامنه ای روحی فداه در نماز جمعه 14 خرداد 1389

 

 

 

در بیست و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى (ره)
21 جمادى‌الثانى 1431

 خطبه‌ى اول‌


    بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

و الحمد للَّه ربّ العالمین نحمده و نستعینه و نتوکّل علیه و نستغفره و نتوب الیه‌ و نصلّى و نسلّم على حبیبه و نجیبه و خیرته فى خلقه حافظ سرّه و مبلّغ رسالاته‌ بشیر رحمته و نذیر نقمته سیّدنا و نبیّنا ابى‌القاسم المصطفى محمّد و على اله الأطیبین الأطهرین المنتجبین الهداة المهدیّین المعصومین‌ سیّما بقیّةاللَّه فى الأرضین‌ و صلّ على ائمّة المسلمین و حماة المستضعفین و دعات الى اللَّه‌
  اوصیکم عباد اللَّه و نفسى بتقوى اللَّه‌

بقیه در ادامه مطلب بخوانید...

ادامه مطلب...

سه شنبه 89 خرداد 11 , ساعت 5:14 عصر


شرم...اشک...آه...همه چیز از درونم موج‌ می‌زد...
دلم خیلی هوایتان را دارد ...

هوای دلم هم بارانیست ...
اینجا کسی محتاج دعاست....به رسم رفاقت دعایم
کنید....

چهارشنبه 89 خرداد 5 , ساعت 8:43 عصر

سلام به تمامی دوستان . بعد از مدتی خلاصه اسم ما دوباره به لیست زائران آقا علی ابن موسی الرضا اضافه شد.و خوشحالی مارا مضاعف کرد . نائب الزیاره تمامی دوستان خواهیم بود انشائ الله

این هم یه خاطره ناب از شهید ردانی پور عمامه من ،کفن من است !

نویسنده: سیده میرمصطفی ردانی پور

عمامه من ،کفن من است !


تولد : اول فروردین 1337 ،اصفهان
شهادت : 15 مرداد 1362 ، عملیات والفجر 2 حاج عمران
سمت :فرمانده قرارگاه فتح-«مولاجان ! تانظرنکنی ، نمی رویم .نوکران توبا پاهای برهنه ،دراین زمین داغ تورا می خواهند . یک نظر به آن ها بینداز . لحظه ای به آن ها بنگر، رحم کن .تو را به جان مادرت قسم !»
-« بچه ها ! بنشینید ودامنش را بگیرید .آقا را دعوت کنید در جمع خودتان .مولا می آید وجمع ما را پر نور می کند .بدون عنایت او پیروزی ممکن نیست .صدایش کنید .!»
دارخوئین جایی یود که با این صدا و جملات مصطفی ردانی پور خوگرفته بود با ناله ها و ضجه هایش درجمع بسیجیان لشکر14 امام حسین (ع) ،وقتی که دعای کمیل وندبه را می خواند و اشک از چشمانش جاری بود. انگار عزیزی را از دست داده و در سوگش بی تاب است . ردانی پور طلبه ای بودبی هیچ تعلقی به دنیا و روزگارش . عشق او به حضرت فاطمه زهرا(س) وتوسلاتش به آقا امام زمان (عج) زبان زد همه بود .همیشه به عنایت امام زمانش چشم امید داشت و حتی لحظه ای از آن مأیوس نشد.نوجوانی ، درس خواندنش در حوزه ،جنگیدن ،ازدواج و شهادتش پراست از ناگفته های شنیدنی .زندگی سرشار از ایمان و یقینش ، قلم را از بیان عاجز کرده است.
بقیه در ادامه مطلب بخوانید.............
   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ