سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، هر دانای به دنیا و نادان نسبت به آخرت را دشمن می دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 89 اسفند 18 , ساعت 9:36 صبح

سلام به تمامی دوستان از مناطق عملیاتی جنوب بر می گردم جای همگی خالی برای همگی دعای ویژه کردم انشاا... شما هم به زودی برای زیارت شهدا بروید.این هم یه مطلب در موردیکی از شهدا

****************

عتیقه های گمشده

 ازآن بچه هایی بود که روحش در جسمش نمی گنجید . جثه ی کوچکی داشت ولی زرنگ و پرتلاش بود . آرام و قرار نداشت مثل فلفل . اگر کسی اورا نمی شناخت فکر می کرد یک نفر باید از او نگهداری کند . هر وقت بچه ها می خواستند اورا به برادران دیگر معرفی کنند می گفتند : ایشان فلفل نبین چه ریزه . او هم بدون معطلی برای اینکه تعریف و تمجید آنها را بی اثر کند می گفت : خرد کن بریز تو آبگوشت ! یا درشت هاشو سوا کن !

 هیچ وقت شوخی یا جدی بودن حرف هاش معلوم نبود . یک روز بلند گو دستش گرفته بود و با جدیت داد می زد : کلیه برادرا ! بچه ها ساکت شدند . دوباره داد زد : کلیه برادرا ! همه حواسها جمع شد . گفت : کلیه برادرا با کبدشون فرق داره !

در کل آدم عتیقه ای بود . پایش از زانو قطع شده بود سراغ پوتینش را می گرفت . می گفتیم آخر خانه خراب پوتین بدون پارا می خواهی چه کنی ؟ می گفت : من طاقت دو تا داغ را به یک باره ندارم . . .

وقتی مثل بقیه یه دوستان به او التماس دعا می گفتیم و از او تقاضای شفاعت می کردیم می گفت : مسئله ای نیست . دو قطعه عکس سه در چهار و یک برگ فتوکپی شناسنامه بیاور ببینم برایت چکار می توانم بکنم ! در ادامه توضیح می داد که حتما گوش هایت پیدا باشد . عینک هم نزده باشی . شناسنامه هم باید عکس دار باشد .

گاهی اوقات همین شوخی ها بود که به بچه ها رو حیه می داد و ترسشان را کم می کرد .

سلامتی شهدا صلوات .

 بسی گفتیم و گفتند از شهیدان                          شهیدان را شهیدان می شناسند



شنبه 89 بهمن 30 , ساعت 8:56 صبح

پیامبر و دیگر هیچ!

نمی دانم برای شما پیش آمده که کسی(از همین آدم های معمولی) را تا سرحد عشق دوست داشته باشید و بخواهید با او حرف بزنید(برای خود من هم هنوز به صورت جدی پیش نیامده ، دعا کنید برای همه نویسنده ها ودست اندرکاران عذب نشریه!)و محبت واقعی خودتان را از ته قلب در قالب گفتار به شخصی ابراز کنیدنمی دانم ولی احساس می کنم یکی از زیباترین چیزهایی است که در دنیا پیدا می شود این محبت است و مشتقات آن و ...

یکی از چیزهایی که وقتی قرآن می خوانم برایم جالب و زیباست این نکته است که همه این آیات مخاطب اولیه اش پیامبر اکرم(ص) بوده اند و در واقع خدا که محبوب ازلی و ابدی است با ایشان با آیات قرآن گفتگو کرده است. کمی تفکر راجع به این موضوع واقعا آدم را سرمست و حیران می کند.فکر کن، خدا! خدا با همه صفات جمال و جلالش این همه با یک بشر حرف زده باشد وبه او عنایت کرده باشد(حالا یا با واسطه یا بی واسطه طبق آیه آخر سوره شوری) که شده یک کتاب حدود ششصد صفحه ای که امروز به دست ما رسیده است واقعا چه لذتی می برده اند پیامبر از این گفتگو .خوش به حالشان!

ادامه مطلب...

شنبه 89 بهمن 30 , ساعت 8:33 صبح

            مردم  با شرکت باشکوه خود در نماز وحدت بخش جمعه بار دیگر اعلام انزجار خود را به فتنه گران اخیر وآقایانی که بیشترین آب را در هاون دشمن می ریزند اعلام کردند.امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه اعلام داشتند که سران فتنه بالا ترین جنایت ها را به مردم ایران کردند و می خواستند بگویند که در ایران هم قیام هایی از جنس قیام در مصر و تونس می باشد ولی خوشبختانه آنها به پایان خط رسیده اند و خط آنها از ملت جدا شد.

            پس از پایان نماز جمعه مردم انقلابی با به دار آویختن تمثال سران فتنه یعنی خاتمی و کروبی و موسوی شعارهایی چون "مرگ بر سه مفسد داخلی خاتمی و کروبی و موسوی " شعار ما یک کلام  محاکمه والسلام" می دادند و خواستار خلع لباس آقایان کروبی و خاتمی و محاکمه هر چه سریع تر سران فتنه و فتنه گران اخیر شدند.

             این راهپیمایی با شکوه از مصلی  تا فرمانداری  ادامه داشت و در نهایت قطعنامه خوانده شد که از قوه قضاییه کشور خواستار اشد مجازات برای فتنه گران و مسببین آن شدند.

 


جمعه 89 بهمن 29 , ساعت 12:6 صبح

بیانیه جمعی از وبلاگ نویسان پارسی بلاگ در محکومیت اقدامات سران فتنه


ما خواستار محاکمه سریع سران فتنه هستیم ...


بسم الله الرحمن الرحیم.


 لا حول و لاقوة الا بالله العلی العظیم




بار دیگر منافقان کوردل پیراهن فتنه را تجدید کرده و با تلبس آن به بهانه حمایت از از مردم مصر روز 25 بهمن را عرصه فتنه و آشوب قرر دادند ... لیکن به مصداق و لا یحیق مکر السیئ الا باهله شر این مکر و حیله به خودشان بازگشت و بیش از پیش شرمساری و روسیاهی آقایان موسوی و کروبی و همراهان داخلی و خارجی شان رقم خورد. و باز این اطمینان حاصل گردید که درخت طیبه انقلاب اسلامی ایران را بیمی از چرخ غدار نیلوفری و سبزک هرز نیست.
 
  کوردلان برآنند که به خیال خام خود درخت برومند طیبه انقلاب را ضربتی سخت زنند یریدون ان یطفئوا نور الله بافواههم لیکن غافل از آنکه این اقدام آنان بی آنکه خود بفهمند نمایش اقتدار نظام توانمند جمهوری اسلامی خواهد بود و پیام والای آن را بیش از پیش بسط خواهد داد که و یأبی الله الا ان یتم نوره ولو کره الکافرون.

ما وبلاگ نویسان سرویس پارسی بلاگ نیز همگام با ملت فهیم ایران اقدامات خائنانه آقایان کروبی و موسوی و همراهان آنان را که سعی در تضعیف نظام اسلامی داشته و منجر به شهادت دو تن از بسیجیان برومند این مرز و بوم و مجروحیت عده ای از هموطنانمان گردید را محکوم نموده و از آنجا که از سویی جزاء السیئة سیئة مثلها و از دیگر سو سران فتنه بارها و بارها نشان داده اند که مغز کوچک و همت ناقصشان را یارای درک کرامت و بزرگ منشی نظام اسلامی نیست   از مراجع محترم قضایی خاصه ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله لاریجانی قاطعانه خواستار بازداشت، محاکمه و اشد مجازات سران فتنه به اتهام فساد فی الارض هستیم و براستی هیچ مصداقی جز مفسد فی الارض زیبنده آقای کروبی و موسوی نخواهد بود. بی تردید محاکمه سران فتنه و خلع لباس آقای کروبی و در نهایت اشد مجازات آنان، چشمان دوستداران نظام اسلامی را روشن ساخته و دسیسه های دشمنان دین را بیش از پیش نقش بر آب خواهد ساخت.



وَاللّهُ غَالِبٌ عَلَى أَمْرِهِ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لاَ یَعْلَمُونَ. 


Community bloggers collective statement condemning the actions of heads intrigue Blog


Name of God. 

 
  Ella La Laqvh around Ballh al Alzym 

 Cordell hypocrites once again renew shirt and intrigue with the Tlbs pretext of supporting the people of Egypt on 25 Bahman realm of intrigue and chaos were Qrr ... . But the evidence of deception and La Yhyq Alsyy Ella Bahlh rid themselves of this deception and cunning than ever returned and embarrassment Rvsyahy Mr. Mousavi Karroubi and their fellows and foreign varieties eat. . And again this ensure that the tree was Tayebeh afraid of the Iranian Islamic Revolution Wheels and Lily Ghdar Sbzk not weed.


 


. Cordell drive their illusion that the tree Rights Task Tayebeh Aqlab hard to do it Yrydvn Ytfyva Allah Noor Bafvahhm unaware of the action but they understand their views without authority system will empower the Islamic Republic and its noble message more than ever will be expanded and troubleshooting that Allah Ella Ann even Ytm Nvrh Alkafrvn Korea. 

. Our Bloggers Blog Community Service along with the treacherous actions of the Iranian nation Fahim Qyan Karroubi and Mousavi and their companions who had tried to undermine the Islamic system and led to the martyrdom of two of Basij Rights in this land and injured a number of our countrymen have been Because the sentence and hand Jza’ Alsyyh Syyh parables and intrigue heads the other hand repeatedly shown that a small brain and the Yara Naqsshan efforts to understand the dignity and gentlemanly regime is respected authorities, particularly the judicial head of the judiciary Prophet Ayatollah Larijani strongly demanded arrest, trial and punishment of corruption charges of seditious leaders are corruptor and indeed no other than blatant corruption on earth and becoming Mr. Karroubi will Mousavi
. No doubt the leaders tried intrigue and disarm Mr. Karroubi clothes and eventually their punishment, the eyes of lovers of the Islamic regime and the conspiracies of enemies made it clear more than ever the role of religion will make the water. 


 


. Ali Mrh Vlkn most dominant Vallh Alnas La Ylmvn.


شنبه 89 بهمن 23 , ساعت 5:13 عصر

بووووسبووووسبووووسبووووس

سلام به همه دوستان خوبم

همون طور که میدونین روز هشتم ربیع الاول روز شهادت امام حسن عسکری

 علیه السلام هست و روی این حساب روز نهم ربیع الاول اولین روز امامت

امام زمان عجل الله فرجه هست

 و  این یکی از بهترین عیدهای شیعه هست که باید واقعا قدر این روز عزیز رو بدونیم

و این روز را عید قرار بدیم و به هم تبریک بگیم.

 به امید اینکه روز  ظهور امام زمان رو جشن بگیریم

 تاج گذاری امام زمان عجل الله را پیشاپیش به همه دوستدارانش تبریک میگم

این هم چند تا عکس خفن در ادامه مطلب ببینید......

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 بهمن 18 , ساعت 6:8 عصر

http://www.aviny.com/News/84/02/01/rasol_vahdat_01.jpg

آغاز ماه شادی اهل بیت، اول ربیع الاول

اعمال روز اول ماه‏
?- روزه گرفتن به شکرانه سلامتی پیامبر اعظم و امیرمؤمنان از گزند کفار و مشرکان در اول ربیع‏الاول.

?- خواندن زیارت پیامبر (ص) و علی (ع) در این روز.

?- غسل کردن و پوشیدن لباس نو

اعمال روز هشتم ماه‏
?- در این روز خواندن زیارت امام حسن عسگری (ع) و امام زمان (ع) مستحب است.

اعمال روز نهم ماه‏
این روز، روز عید و جشن و شادی بزرگ برای مؤمنان به مناسبت به امامت و خلافت رسیدن صاحب الزمان (ع) است. لذا اعمال زیر در این روز پسندیده است.
?- اطعام به دوستان و ایجاد فرح و شادی در بین آنان.
?- پوشیدن لباس نو.
?- شکر و عبادت خداوند متعال.
?- گشاده دستی و فراوانی برای خانواده.

اعمال روز دوازدهم ماه‏
اعمال مستحب در این روز به شکرانه انقراض دولت اموی دو مورد است:
?- روزه گرفتن.
?- دو رکعت نماز مستحبی که در رکعت اول بعد از حمد، سه بار سوره کافرون و در رکعت دوم بعد از حمد سه بار سوره توحید خوانده می‏شود.

اعمال روز هفدهم ماه‏
اعمال مستحبی در میلاد رسول خدا(ص) و امام صادق (ع) چنین است:
?- غسل کردن.
?- زیارت پیامبر و امیرمؤمنان از دور یا نزدیک‏
?- روزه‏داری. طبق روایت، روزه‏داری در این روز برابر با روزه یک سال است.
?- دو رکعت نماز هنگام بالا آمدن آفتاب.
در هر رکعت پس از حمد، ده بار سوره قدر و ده بار سوره توحید خوانده شود.
?- گرامی داشتن مسلمانان و صدقه دادن.
?- جشن و شادی کردن.
?- به مشاهد شریفه رفتن.


جمعه 89 بهمن 15 , ساعت 5:15 عصر

با سلام خدمت تمامی دوستان فرا رسیدن  ماه ربیع الاول را به همه تبریک عرض میکنم.

اول ربیع الاول :
-هجرت رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم - نخستین سال هجرت
-لیلة المبیت و نزول آیه (وَ مِنَ النّاسِ مَنْ یَشْری نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللّهِ، وَ اللّهُ رَئوُفٌ بِالْعِباد) در شأن امام على بن ابیطالب علیه السلام- سال اوّل هجرى قمرى.
-آغاز قیام توابین در کوفه به رهبری سلیمان بن صرد خزاعی 65 قمری.
- شهادت امام حسن عسکری علیه السلام به روایت شیخ طوسی و کفعمی 260 قمری.
-سریه عبیدة بن حارث - سال دوّم هجرى قمرى
-نامه معاویه به امام على بن ابى طالب علیه السلام- سال 36 هجرى قمرى
-کشته شدن مسوّر بن مخرمه در خانه خدا - سال 64 هجرى قمرى
-ماموریت موفق عباسى براى نبرد با صاحب الزّنج - سال 258 هجرى قمرى

دوم ربیع الاول:
-وفات عالم جلیل القدر سید محمد باقر شفتی 1260 هجری قمری.

سوم ربیع الاول:
-وفات محمد بن احمد بن موسى مبرقع در قم - سال315 هجرى قمرى
-یورش حصین بن نمیر به مکه به دستور یزید و آتش زدن کعبه 64 قمری.
-رحلت آیت الله آقا محمد کبیر مدفون در قبرستان شیخان قم 1288 قمری .

چهارم ربیع الاول:
-وفات محدث بزرگ شیخ یوسف بحرانی صاحب اثر گرانسنگ الحدائق الناضره 1186 قمری.
-خروج حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از غار ثور به سمت مدینه سال اول قمری.

پنجم ربیع الاول:
-وفات حضرت سکینه بنت الحسین علیه السلام - سال 117 هجرى قمرى
-زیارت قبر مطهر پیامبر اعظم توسط حضرت فاطمه سلام الله علیها.
-وفات حاج شیخ مهدی واعظ خراسانی 1370 قمری.


ادامه مطلب...

یکشنبه 89 بهمن 10 , ساعت 10:43 صبح

با سلام خدمت دوستان .

عزاداریها قبول باشه.شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)و همچنین رحلت پیامبر عظیم الشان(ص) را تسلیت عرض میکنم.

***چند تا حدیث ناب از معصومین***

احادیث پیامبر در مورد امام حسین (ع ) 
 
قالَ رَسُولُ اللّهِ صلّى اللّه علیه و آله :

 
اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤ منینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً.
 
پیامبر اکرم صلّى اللّه علیه و آله فرمود :
 
براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤ منان است که هرگز سرد و خاموش نمى شود .

منبع : کتاب جامع احادیث الشیعه ، ج 12، ص 556
 
پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم فرمودند :
 
الحسن و الحسین امامان قاما او قعدا .
حسن و حسین در همه احوال امام و پیشوایند ؛ چه بایستند و چه بنشینند .

منبع : کتاب بحار الانوار 43/291 و 44/2

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 بهمن 4 , ساعت 4:33 عصر

با سلام خدمت دوستان فرارسیدن اربعین حسینی و یارانش را تمامی بچه های وبلاگ نویس تسلیت عرض می کنم .انشائ الله عزاداریها قبول باشه.

اعتبار اربعین امام حسین (ع‌) از قدیم الایام میان شیعیان و در تقویم تاریخی ‌وفاداران به امام حسین (ع‌) شناخته شده بوده است‌. کتاب مصباح المتهجد شیخ طوسی که حاصل گزینش دقیق و انتخاب معقول شیخ طوسی از روایات‌فراوان درباره تقویم مورد نظر شیعه در باره ایام سوگ و شادی و دعا و روزه وعبادت است‌، ذیل ماه «صفر» می‌نویسد: نخستین روز این ماه (از سال 121)، روز کشته شدن زید بن علی بن الحسین است‌ .
روز سوم این ماه از سال 64روزی است که مسلم بن عقبه پرده کعبه را آتش زد و به دیوارهای آن سنگ‌پرتاب نمود در حالی که به نمایندگی از یزید با عبدالله بن زبیر در نبرد بود.
روز 20 صفر ـ یعنی اربعین ـ زمانی است که حرم امام حسین (ع‌) یعنی کاروان ‌اسرا، از شام به مدینه مراجعت کردند. و روزی است که جابر بن عبدالله بن ‌حرام انصاری‌، صحابی رسول خدا (ص‌)، از مدینه به کربلا رسید تا به زیارت ‌قبر امام حسین (ع‌) بشتابد و او نخستین کسی است از مردمان که قبر آن ‌حضرت را زیارت کرد.
اعمال روز اربعین امام حسین (ع):

در این روز زیارت امام حسین (ع‌) مستحب است و این زیارت‌، همانا خواندن زیارت اربعین است که از امام عسکری (ع‌) روایت ‌شده که فرمود: علامات مؤمن پنج تاست‌: خواندن 51 رکعت نماز در شبانه‌روز ـ نمازهای واجب و نافله و نماز و شب ـ به دست کردن انگشتری دردست راست‌، برآمدن پیشانی از سجده‌، و بلند خواندن بسم الله الرحمن ‌الرحیم در نماز.
شیخ طوسی سپس متن زیارت اربعین را با سند به نقل از حضرت صادق علیه ‌السلام آورده است‌: السلام علی ولی الله و حبیبه‌، السلام علی خلیل الله و نجیبه‌، السلام علی صفی الله و ابن صفیه‌...
این مطلبی است که شیخ طوسی‌، عالم فرهیخته و معتبر و معقول شیعه  در قرن ‌پنجم درباره اربعین آورده است‌. طبعا بر اساس اعتباری که این روز میان ‌شیعیان داشته است‌، از همان آغاز که تاریخش معلوم نیست‌، شیعیان به حرمت ‌آن‌، زیارت اربعین می‌خوانده‌اند و اگر می ‌توانسته‌اند مانند جابر بر مزار امام ‌حسین (ع‌) گرد آمده و آن امام را زیارت می‌کردند. این سنت تا به امروز درعراق با قوت برپاست ‌و شاهدیم که میلیونها شیعه عراقی و غیر عراقی در این روز بر مزار امام حسین (ع) جمع می شوند.
در اینجا و در ارتباط با اربعین چند نکته را باید توضیح داد.

ادامه مطلب...

یکشنبه 89 دی 26 , ساعت 9:43 عصر

تبسمدوست داشتن

نوزده راهکار برای اینکه بتونید زندگی بهتری رو تجربه کنید براتون اینجا آوردم . امیدوارم کمک کنه بهتون .

 

1) همسرتان را عوض نکنید خودتان را عوض کنید.

2) همیشه درون خود را باز بینی کن و در این بازنگری ها منصف باش.

3) کنترل زندگی خود را به دست بگیرید و هیچ گاه نسخه های درمانی دیگران را در زندگی خودتان پیاده نکنید.

4) هم به خوبی هایش فکر کن هم به بدی ها. هنگام بحث هردو را مد نظر داشته باش.

5) خود روانپزشک خویشتن باش ، با جملات نیرو بخش و درمان گر بعد از هر دلخوری به خود نیرویی تازه ببخش و بدان که این نیز بگذرد.

ادامه مطلب...

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ