سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 93 اسفند 26 , ساعت 11:3 صبح

شاهزاده روم؛
انیمیشنی که رهبرانقلاب با نوه‌هایشان تماشا کردند +تصاویر
رهبر فرزانه انقلاب به همراه نوه های شان به تماشای «شاهزاده روم» نشستند.

 
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، پنچ شنبه شب گذشته، رهبر فرزانه انقلاب به همراه خانواده، فرزندان، عروس ها، دامادها و نوه های شان به تماشای انیمیشن «شاهزاده روم» نشستند. در زمان اکران این انیمیشن برخی از عوامل نیز حضور داشتند. ادامه مطلب...

دوشنبه 93 اسفند 18 , ساعت 10:15 صبح
پس از ماه ها که دولت مردان با الحان مختلف منتقدان خود را مورد عتاب قرار داده اند، اکنون نوبت به حامیان دولت یازدهم رسیده که با ادبیاتی جدید (دروغگو خواندن) حساب خود را با منتقدان تسویه نمایند.

آیا دستگاه دروغ سنج هاشمی از کار افتاده است؟ / با دروغگو خواندن منتقدان نمی‌توان راهی به مجلس باز کرد

گروه سیاسی فرهنگ نیوز: روز گذشته حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در همایش ملی توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای اظهاراتی را بیان داشت که بار دیگر فضای سیاسی کشور را تحت الشعاع قرار داد و حاشیه های زیادی به راه انداخت.

وی که از روزهای انتخاباتی سال92 به عنوان جدی ترین حامی و پشتوانه حسن روحانی شناخته می شد، در این همایش گفت: در شرایط کشور همدلی ملت برای ما خیلی مهم است، البته الان به هر دلیلی این همدلی مقداری آسیب دیده است.  در مهمترین پروژه دولت که تلاش می‌شود به سرانجام برسد و تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز مورد حمایت رهبری است، باز این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همزبان شده‌اند. ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 اسفند 13 , ساعت 10:48 صبح

مراسم عزاداری دهه اول فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی برادر محمد رستمی در مسجد دانشگاه امیر کبیر برگزار شد.

در ادامه متن سخنان حجت الاسلام پناهیان را می خوانید: 

یکی از ویژگی های آخرالزمان که وضع عالم تغییر می کند و آدم ظاهرا برداشت می کند که صبر خدا سر آمده است و سنت های خدا تغییر کرده است و انگار قواعد طبیعی بشر متفاوت شده است، یکی از عواملی که موجب می شود این برداشت ها ایجاد بشود آنهم در حالی که صبر خدا تغییر نکرده است و سنت های حاکم بر هستی هم هیچ تفاوتی نکرده است، آن ویزگی این است که در آخر الزمان عملیات اتمام حجت به اوج خودش می رسد و به صورت کامل انجام می شود. عملیات اتمام حجت زیر مجموعه عدالت تعریف می شود وخداوند متعال بندگان خودش را که هدایت می کند و سوق میدهد به سوی عدل در این زمینه مراحلی را از بندگانش دستگیری می کند تا زمانی که حجت بر آنها تمام شود و در اینجا باید فرد خودش دیگر راهش را انتخاب کند و از آن زمان به بعد خداوند دیگر رفتارش با آن فرد تغییر می کند. ادامه مطلب...

شنبه 93 اسفند 9 , ساعت 9:35 صبح

 

در بسیاری از موارد دولت‌ها وقتی به وعده‌های خود نتوانستند عمل کنند راحت‌ترین کار برای آنان این بود که ادای اپوزیسیون را درآوردند، این کار در دولت قبل شد، در دولت قبل از قبل هم انجام شد و در این دولت هم انجام می‌شود، این کار مسئولانه نیست، همه مشکل دارند، اینکه رؤسای سه قوه می‌گویند نمی‌گذارند، به این معنی است که یا مردم یا دیگران نمی‌گذارند، همه مقصرند به‌جز مسئولان سه قوه.

در بسیاری از موارد دولت‌ها وقتی به وعده‌های خود نتوانستند عمل کنند راحت‌ترین کار برای آنان این بود که ادای اپوزیسیون را درآوردند، این کار در دولت قبل شد، در دولت قبل از قبل هم انجام شد و در این دولت هم انجام می‌شود، این کار مسئولانه نیست، همه مشکل دارند، اینکه رؤسای سه قوه می‌گویند نمی‌گذارند، به این معنی است که یا مردم یا دیگران نمی‌گذارند، همه مقصرند به‌جز مسئولان سه قوه.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر اینکه انقلاب باید در سه جبهه سریع وارد عمل شود، گفت: تمدن‌سازی بدون اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست.
 
به گزارش رجانیوز، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه کوتوله‌های داخل و خارج شاخ و شانه می‌کشند، اظهار داشت: اگر این مسئله را سامان ندهیم کوتوله‌ها برای ما مسئله ساز می‌شوند و مطالبه‌های پوچ می‌آفرینند و می‌خواهند انقلاب را به اندازه خودشان حقیر کنند.
شنبه 93 اسفند 2 , ساعت 8:59 صبح
تهران چگونه میتواند «تمام گزینه های خویش را روی میز بگذارد»؟
پتانسیل های تحریمی ایران در مقابله با کشورهای غربی

از جمله پتانسیل های دیگر ایران که حالت فزاینده ای برای توان تحریمی آن ایجاد می کند، فضای هوایی امن و استراتژیک است که با عنایت به ناآرامی های موجود در منطقه غرب آسیا و نیز اوکراین با اقبال بی سابقه شرکت های مختلف هوایی مواجه شده است. یافتن آلترناتیو برای این فضا (در صورت تحریم ایران) برای غرب به آسانی ممکن نخواهد بود.

ادامه مطلب...

سه شنبه 93 بهمن 28 , ساعت 10:16 صبح
در آستانه‌ی آغاز دهه فجر امسال و سی‌وششمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دیوید کوهن، معاون وزارت خزانه‌داری  آمریکا مدعی شده بود که تحریم‌های ضدایرانی باعث شده مذاکره‌کنندگان هسته‌ای «با دست‌های بسته» قدم به مذاکرات بگذارند.
پس از این، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان نیروی هوایی علت ناکامی‌های پی‌درپی آمریکایی‌ها را همین خطاهای محاسباتی دانستند و فرمودند: «این خطای محاسباتی است؛ حالا شما در 22 بهمن ان‌شاءالله خواهید دید ملّت ایران چه خواهد کرد و چه حضوری خواهد داشت؛ آن‌وقت معلوم میشود که آیا دست ملّت ایران بسته است؟ دست ملّت ایران بسته نیست و این را در عمل نشان داده‌است»

به همین مناسبت پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR دوازده دلیل را که نشان می‌دهد دست ملت ایران بسته نیست، از بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدارهای مختلف استخراج و منتشر می‌کند.
یک‌ مسئول آمریکایی میگوید ایرانی‌ها در قضایای هسته‌ای، با دستِ بسته پشت میز مذاکره حاضر میشوند.
این خطای محاسباتی است؛ دست ملّت ایران بسته نیست و این را در عمل نشان داده‌است
و بعد از این هم نشان خواهد داد. 93/11/19
چرا ملت ایران دست‌بسته نیست؟
1   تراکم تجربه‌ها و پیشرفت‌های ملت ایران علیرغم تحریم
2   سنت الهی مبنی بر  ناتوانی دشمن در توقف مسلمانان
3   ملت ایران در شرایط سخت‌تر از این تسلیم نشده است
4   افزایش انگیزه ملت ایران برای جوشش از درون در شرایط تحریم
5   بی‌اثر شدن مانع‌تراشی دشمن با اصلاح عیوب خودمان از جمله اسراف
6   امکان قطع وابستگی به نفت و بی‌اثر کردن تحریم‌ها
7   حضور و همراهی ملت ایران با نظام اسلامی
8   مشکلات ما از اراده و آرمانهای ملت ایران کوچکتر است
9   خنثی‌شدن تحریم‌ها با طرح‌های اقتصاد مقاومتی و تلاش و ابتکار مسئولین
10   اگر تحریم کارساز بود ما را به حمله نظامی تهدید نمی‌کردند
11   مقرون به صرفه نبودن تداوم تحریم‌ها برای کشورها در بلندمدت
12   فرصت‌های متعدد برای همکاری با کشورهای مستقل
یکشنبه 93 بهمن 26 , ساعت 7:46 صبح
تقصیر خودشون نیست که، ذاتا اینجوری هستن! پس بعید نیست اینطوری درباره راهپیمایی 22 بهمن تو شبکه‌ها و سایتهای ضد انقلاب گزارش منتشر بشه:

یک: ماکت!
مجری: درود بر شرف آریایی تویی که 22بهمن نشستی توی خونه و پرده‌های اتاقت رو کشیدی و تلویزیون رو خاموش کردی و فریب تبلیغات حکومت رو نخوردی و باعث این افتضاح بزرگ برای این رژیم شدی! ای باشرف، باغیرت، آریایی اصیل، نماینده کوروش روی زمین! افتضاحی که تو توی22 بهمن برای رژیم به بار آوردی آغازی خواهد شد بر پایان اون!
سه شنبه 93 بهمن 21 , ساعت 2:8 عصر

سلام بر همه دوستان یوم ا...22بهمن بر همه شما مبرک باد.

مقدّمه

روز 22 بهمن 57 نیز روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان، روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی; یعنی، استقلال و آزادی بود.

این مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود، نمی تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه «الله » که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام نهد.

یادآوری 22 بهمن

یادآوری یوم الله 22 بهمن; یعنی، یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد که «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است.» یادآوری 22 بهمن; یعنی، یادآوری تجلی حکومت الله در روی زمین، روزی که برنده ترین سلاح معنوی; یعنی، ایمان، پیروزی آفرید.

روزی که کلمه توحید در وحدت کلمه به دست آمد و در نتیجه اعتصام به «حبل الله » رژیم ستمشاهی دوهزار و پانصد ساله طاغوتیان به زباله دانی تاریخ سپرده شد و ثابت کرد آوای «الله اکبر» از رگبار «مسلسل » قوی تر و نیرومندتر است.

22 بهمن به ما آموخت که در مبارزه با دشمنان اسلام، فقط باید بر خدا تکیه داشت گرچه دست از سلاح تهی باشد. و وابستگی به شرق و غرب هرچند به سلاح های مدرن مجهز باشند، در برابر نیروی هماهنگ مردمی که با سلاح ایمان مبارزه می کنند، بی اثر است. ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 بهمن 15 , ساعت 10:12 صبح

اشتهای عجیب خاندان پهلوی برای ثروت اندوزی/ لیست کامل بانکها، صنایع و شرکت های انحصاری حکومت پهلوی

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سوءاستفاده از قدرت در جمع مال و ثروت، خصلت شوم و ناپسندی بود که از دربار پهلوی به وابستگان و اطرافیان تا مسئولین ارگان‌های مختلف سرایت کرده بود. نمونه اسناد و مدارکی که از سفارت آمریکا به دست ملت ایران افتاد، نشان می‌دهد که آمریکائی‌ها، کاملاً در جریان فساد گسترده رژیم، قرار داشته‌اند. به عنوان مثال به موارد ذیل توجه کنید:

«علاقه اشرف پهلوی به تجارت و فعالیت‌های بازرگانی که اغلب از مرز «تجاوز از قانون» می‌گذشت، همچنان شدید است. وی هرگز در استفاده از نفوذ کلام خود، در فراهم کردن قراردادهای دولتی برای دوستان و آشنایان که بخواهند «اجرتی بپردازند» تردید نکرده است.» ادامه مطلب...

سه شنبه 93 بهمن 14 , ساعت 9:34 صبح

 

هادی آجیلی

از زمان حصول توافق ژنو در چارچوب مذاکرات هسته ای ایران و 1+5، نقدها، اظهار نظرها و مناظره های فراوانی پیرامون این توافقنامه شده است. برخی آنرا با عهدنامه ترکمانچای و برخی آنرا فتح الفتوح و پیروزی تاریخی ملت ایران دانسته اند. فارغ از اینگونه افراط و تفریط ها، به عنوان کسی که رشته تخصصی اش روابط بین الملل است، معلم دانشگاه است، پیگیر روند مسئله هسته ای ایران بوده، و جلسات کارشناسی متعددی در این خصوص شرکت نموده و تا کنون 10 مصاحبه رسمی، 2 برنامه در رسانه ملی و 14 سخنرانی عمومی در مورد مسائل هسته ای کشور داشته است، سوالات و نکات ابهامی در مورد توافق ژنو دارم که طرح آنها را، درآستانه دور جدید مذاکرات جهت توافق نهایی، خالی از لطف نمی‌دانم. طبیعتا البته انتظار حقیر هم آن است که اعضای تیم مذاکره کننده، بویژه جناب آقای دکتر ظریف، پاسخ این سوالات را در هر موقعیت و شرایطی که به صلاح منافع ملی کشور است ارائه دهند و یا لااقل به این پرسشها بیاندیشند.

ادامه مطلب...

   1   2   3      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ