سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلیمان میان پادشاهی و مال و دانش مخیّر شد، پس دانش را برگزید و با این انتخابش ، دانش و مال و پادشاهی به او بخشیده شد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 91 اسفند 28 , ساعت 12:8 صبح

سلام به تمامی دوستان ولادت  حضرت زینب هم  تبریک عرض میکنم .پیشاپیش عید نوروز هم مبارک باشه. در ضمن ایام فاطمیه هم  شروع شده

ملاحظه این ایام هم بشه

کاری که از اواخر دهه هفتاد شمسی کم‌کم جان تازه‌ای گرفت و انسجام بیشتری پیدا کرد، حالا در اوایل دهه نود چنان رونقی گرفته است که خیلی از افراد و حتی خانواده‌های ایرانی نوروز خود را با شرکت در آن سپری می‌کنند.

شاید تا چند سال پیش «راهیان نور» عبارت آشنایی برای خیلی از ایرانی‌ها نبود و برای اینکه مخاطبت متوجه شود تعطیلات عید را کجا خواهی بود، باید چند جمله دیگر هم درباره این سفر معنوی زیارتی می‌گفتی. اما حالا که سالانه میلیون‌ها نفر به جمع «راهیان نور» می‌پیوندند، کمتر کسی است که با آن آشنایی نداشته باشد.

 

دوکوهه، شلمچه، طلائیه، دهلاویه، فکه، شرهانی، چزابه، اروند و... برخی از مکان‌هایی هستند که میهمانان نوروزی شهدا روزهای ابتدایی سال جدید خود را با حضور در آنها طی می‌کنند. یکی دو سالی هم هست که ستاد راهیان نور از کسانی که علاقه‌مندند با خودروی شخصی به این مناطق روند، ثبت نام می‌کند و آنها را هم در برنامه‌های راهیان نور جا می‌دهد. همین امر هم باعث شده است تا در این سالهای اخیر حضور خانواده‌ها در این مناطق افزایش چشم‌گیری پیدا کند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید همراه با خانواده و البته با خودروی شخصی میهمان شهدا شوید، فقط تا 25 اسفند برای ثبت نام فرصت دارید(اینجا).

ادامه مطلب...

جمعه 91 اسفند 11 , ساعت 9:25 عصر
کدام مراجع عظام رایتل را تحریم کردند؟
قرار گرفتن چنین گوشی های موبایل در دست جوانان اعم از دختر و پسر مفاسد زیادی دارد، باید از خرید و فروش آن جلوگیری شود و نباید دولت چنین امکاناتی در اختیار مردم قرار دهد. فوائد جزئی در مقابل این مضرات بسیار کوچک است. و الله العالم.

به گزارش هشترودروی خط به نقل از فرهنگ نیوز :  مراجع تقلید در فتاوی جداگانه راه اندازی نسل سوم تلفن همراه و مکالمه تصویری را تحریم کردند و آن را بر خلاف مصالح جامعه دانستند.

 

متن فتاوای آیات عظام نوری همدانی، سبحانی، علوی گرگانی و مکارم شیرازی بدین شرح است:

 

آیت الله العظمی نوری همدانی:

 

بسمه تعالی

سلام علیکم

 

با توجه به اینکه مفاسد این کار زیاد است و امکان از هم گسستن اساس خانواده ها نیز هست، به علاوه اینکه عفت عمومی را مورد تهدید قرار می دهد، بنابراین اقدام به انجام آن جایز نیست.

 

8?9?91 | حسین نوری همدانی

 

آیت الله العظمی سبحانی 

ادامه مطلب...

یکشنبه 91 دی 10 , ساعت 10:40 عصر

زن و مرد از راهی می رفتند، ماموران آنها را دیدند وآنها را خواستند!



پرسیدند شما چه نسبتی با هم دارید؟


زن و مرد جواب دادند زن و شوهریم


ماموران مدرک خواستند،


زن و مرد گفتند نداریم !


ماموران گفتند چگونه باور کنیم که شما زن و شوهرید ؟!


زن و مرد گفتند ...

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ