سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله فرمود : دانش را در بند کنید . عرض کردم : در بند کردن آن چگونه است؟ فرمود : نگارش آن . [عمرو بن العاص]
 
شنبه 93 آذر 29 , ساعت 9:39 صبح

 


مجموعه تصاویر با کیفیت از حرم امام رضا (علیه السلام)

پاداش زیارت حضرت رضا(علیه السلام):

جناب شیخ طوسی از حضرت رضا(ع) نقل کرده است که آن حضرت فرمود:«در خراسان بقعه‏ای است و زمانی خواهد آمد که آن بقعه همواره محل رفت و آمد و مطاف فرشتگان می‏شود تا روز قیامت که در صور دمیده می‏شود و قیامت فرا می‏رسد.»
پرسیدند: ای پسر رسول خدا! این بقعه کدام بقعه است؟ فرمود:«این بقعه در سرزمین طوس است، به خدا سوگند! آن زمین، باغی از باغهای بهشت است. هر که مرا دراین بقعه زیارت کند مانند کسی است که رسول خدا را زیارت کرده است و برای او پاداش هزار حج مقبول و هزار عمره مقبول نوشته خواهد شد و من و پدرانم روز قیامت شفاعت کننده او خواهیم بود
  ادامه مطلب...

شنبه 93 آذر 29 , ساعت 9:36 صبح

سیاه پوش بیست و هشتمین روز صفر، شانه به شانه آسمان فشرده در ابر مدینه مى گریم.

*******
دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است
تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟
رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد
*******
فقدان رسولان، پشت اهالی ایمان را می شکند و عشق را داغدار می کند؛ رحلت رسول اعظم اسلام تسلیت باد!

ادامه مطلب...

پنج شنبه 93 آذر 27 , ساعت 11:41 صبح

پدر و مادرم به فدایت اى رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم )، نوح (علیه السلام ) بر قوم خود نفرین کرد.

در جنگ احد دندان هاى جلو دهان پیامبر (صلى الله علیه و آله و سلم ) شکست و صورت شان شکافت ، اصحاب آن بزرگوار بسیار ناراحت شدند و از آن حضرت خواستند که دشمن را نفرین کند، پیامبر فرمود:انى لم ابعث لعانا و لکنى بعثت داعیا و رحمه من ناسزاگو مبعوث نشده ام بلکه دعوت کننده و مایه رحمت مبعوث شده ام ، و سپس به جاى نفرین چنین دعا فرمود: اللهم اهد قومى لا یعلمون خدایا قوم مرا هدایت کن زیرا ناآگاه هستند.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آذر 26 , ساعت 9:38 صبح

بسیاری از رسانه ها با توجه به سابقه مراسم اربعین حسینی (ع) در سال های گذشته ، حضور جمعیت از 60 کشور جهان در این آیین را بی سابقه ذکر کردند و اعلام داشتند که مراسم امسال رکورد شکست.

خبرنگاران رسانه های خبری غربی با واژه های نظیر سیل عظیم مسلمانان، همایش سیاسی مذهبی شیعیان ، بزرگترین راهپیمایی مذهبی و شرکت در مراسم اربعین برغم تهدید گروه تروریستی داعش درباره این مراسم گزارش دادند.

برخی رسانه ها نیز براساس سیاست های خبری خود تلاش کردند با نگاه سیاسی حضور میلیونی مردم در کربلا را مورد تجزیه وتحلیل قرار دادند.

 

**یورو نیوز

شیکه تلویزیونی یورو نیوز اعلام کرد که بیش از 20 میلیون نفر از مسلمانان شیعه در روزی که آن را اربعین می خوانند با وجود تهدیدات داعش به زیارت پیشوای سوم مذهبی خود رفتند.

این رسانه گفت که غیر از شیعیان عراق ، مسلمانانی از کشورهایی همچون ایران ، پاکستان ،افغانستان،بحرین و هند در این آینی با شکوه مذهبی حضور داشتند.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آذر 26 , ساعت 9:34 صبح

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه بزودی اسناد سران فتنه در قالب یک کتاب منتشر می‌شود، گفت: اسناد نشان می‌دهد که حتی تحریم‌ها را سران فتنه به آمریکا پیشنهاد کردند، به سران فتنه می‌گویم که اگر حزب‌الله نبود الان بایستی چکمه نتانیاهو را واکس می‌زدید.

به گزارش رجانیوز، حسین شریعتمداری در همایش 1811 روز مطالبه، «یادمان خروش انقلابی علیه فتنه‌گران» در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه پیوند خاتمی با پدر جد VOA یعنی جورج سوروس است،‌گفت: از من شکایت کرده که چرا گفتی با سوروس دیدار کردم، من دنبال تشکیل دادگاه هستم ولی او طفره می‌رود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در سخنان خود گفت: اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهد سران فتنه دست به وطن‌فروشی زدند. بخشی از این اسناد را برای یکی از عوامل فتنه فرستادم که در جواب گفت اجازه نمی‌دهیم این اسناد منتشر شود.

وی خطاب به دانشجویانی که با سرو صدا اجازه سخنرانی وی را نمی دهند، گفت: برای شما متاسفم چراکه فریب خوردید، به آنهایی که شما را فرستادند بگویید محال است بتوانید مانع افشای اسناد وطن فروشی تان بشوید. ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آذر 12 , ساعت 10:28 صبح

فتنه‌گران یک سال بعد از وقایع 88 حصر شدند، چون در حال شکل‌دهی فتنه جدیدی بودند/ امریکاستیزی دانشجویان موجب شد تا «روز دانشجو» خلق شود

 

گروه سیاسی - رجانیوز:دکتر سعید جلیلی در همایش «توسعه اقتدار ایران در شرایط تحریم» که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میشود به  سخنرانی پرداختند.

به گزارش رجانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورایعالی امنیت ملی با اشاره به سالگرد 16 آذر گفت:16 آذر فریاد 60 سال آزادی‌خواهی یک ملت است که از حلقوم دانشگاه‌ها فریاد کشیده شده است و بی‌شک بدون ارزیابی این 61سال نمی‌توانیم درکی درست و تبیین صحیح از آینده داشته باشیم.

ادامه مطلب...

شنبه 93 آذر 8 , ساعت 12:43 عصر

آقای دکتر روحانی در مصاحبه تلویزیونی دوشنبه شب خود - 3آذرماه- نتیجه مذاکرات را «یک پیروزی بزرگ نامید! دکتر ظریف هم در کنفرانس خبری بعد از پایان مذاکرات در وین اعلام کرد «احساس می‌کنم مردم ایران همه‌چیز به دست آورده‌اند! امروز کسی درباره بستن برنامه غنی سازی و درباره از بین بردن برنامه صلح آمیز ما صحبت نمی کند!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ رضا رخسایی  پیرامون واقعیت هایی که در توافقنامه ژنو وجود دارد و در وین نیز بر اساس آنچه منعقد شد، بر گرده فعالیتهای هسته ای کشور تحمیل می شود، نوشته است:

ضمن تشکر از فرزندان انقلاب به جهت ایستادگی در قبال باج خواهی و زور گویی حریف که ریشه ای تاریخی دارد که مردم ایران و مظلومان تمام جهان با آن آشنایی کامل دارند، اما آیا اتفاقی که در 30 نوامبر در وین اتریش اتفاق افتاد یک "پیروزی بزرگ" و یا "همه چیزی" بود که مردم ایران می خواستند به دست آورند!؟

ادامه مطلب...

یکشنبه 93 آبان 25 , ساعت 12:58 عصر

ارزیابی های نشان می دهد در مذاکرات عمان پیشرفت های اعلام نشده مهمی وجود دارد ولی هنوز دو طرف در موقعیتی نیستند که بتوانند ادعا کنند به توافق نهایی دست یافته اند.

محمد صدری، ایران هسته ای- ارزیابی های نشان می دهد در مذاکرات عمان پیشرفت های اعلام نشده مهمی وجود دارد ولی هنوز دو طرف در موقعیتی نیستند که بتوانند ادعا کنند به توافق نهایی دست یافته اند.

تجمیع اطلاعات موجود نشان دهنده چند حقیقت مهم است:

ادامه مطلب...

چهارشنبه 93 آبان 21 , ساعت 8:22 صبح

حجت الاسلام قرائتی در خاطره ای که مجله مبلغان، در شماره 39 فروردین 1382،منتشر شده است، از استدلال قرآنی جالبی که برای متقاعد کردن مردم یکی از شهرهای کشور برای خاتمه دادن به بدعت قمه زنی اینگونه سخن می گوید: در یکی از شهرها با وجود توصیه‏ های مبلغین بزرگوار مبنی بر پرهیز از قمه‎زنی، مردم به خاطر اعتقادات خود دست ‏برنمی‏داشتند. به ما گفتند به آنجا برویم و آنها را از این کار باز داریم . ایام ماه محرم بود و چون اعلام کرده بودند فلانی می‏آید و مردم ما را در تلویزیون دیده بودند، در مسجد جمع شدند.
سه شنبه 93 آبان 20 , ساعت 9:47 صبح

 

همین که فهمید غـــــــــــم دارم آتش گرفت . . .
به خودت نگیر رفیق !!!!!
سیـــــــــــــ ــگارم را گفتم
.
.
.
هر جا که می بینم نوشته است :
” خواستن توانستن است ”
آتش می گیرم !
یعنی او نخواست که نشد ؟!
.
.
.
دلم میخواهد ویرگول باشم تا وقتی به من میرسی ، مکث کنی !
.
.
.
حرارت لازم نیست ، گاهی از سردی نگاهت میتوان آتش گرفت
.
.
.
چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …
و وفاداریت را پای بی کسیت …
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!
.

. ادامه مطلب...

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ