سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 فروردین 19 , ساعت 10:44 صبح
محمدرضا شهبازی:

گروه طنز رجانیوز- محمدرضا شهبازی:

خدا اموات شما رو بیامرزه، ما یه فامیلی داشتیم که البته هنوز هم زنده اس! ایشون همیشه توصیه‌اش به کوچکترها این بود که «بچه‌ها! اگر بقیه اسکولتون کردن عیبی نداره اما خودتون هیچوقت خودتون رو اسکول نکنید!»
خدا از سر تقصیرات ما بگذره، ما همیشه فکر میکردیم یک تجربه زیسته شخصی اون بنده خدا رو به این حکمت رسونده، چون ما همه‌ش اسکولش میکردیم و به همین دلیل حدس میزدیم برای اینکه از فشار این مسئله روی خودش کم کنه و به خودش دلداری بده یه همچین چیزی ساخته. اما حالا با دیدن بعضی اتفاقات به عمق جمله‌اش پی بردیم و هی پشت سر هم میگیم نور به قبرت بباره… البته هنوز زنده اس!
یکی از اون اتفاقات این دست و پا زدن اصلاح طلبها برای پیروزی در انتخابات پیش رو است. حتما شما در این 37 سال متوجه شده اید که انتخابات در ایران یک چیز مسخره‌ی مهندسی شده‌ای است. یعنی همین الان که تازه تبلیغات انتخاباتی شروع شده، معلوم است که چه کسانی باید رای بیاورند و فقط سر اینکه چه کسی چه رایی بیاورد اختلاف وجود دارد که آن هم قرار است با هرکی تک بیاره حل بشود! اما نکته جالب این است که اصلاح طلبها که به قول آن برادر عزیزمان قرار نبود تسلیم این صحنه‌آرایی خطرناک بشوند، با تمام قوا در انتخابات حاضر شده‌اند و از هیچکاری برای اینکه یک نفر رای بیاورد و یک نفر رای نیاورد دریغ نمیکنند. خب پدرجان اگر انتخابات در ایران مسخره است چرا خودت رو اسکول میکنی؟ بگم فامیلمون بیاد؟!
از اینها بدتر شبکه بی‌بی‌سی و امثال ذلک است که بصورت تخصصی و جزئی در انتخابات ورود کرده و لیست انتخاباتی داده که به اینها رای بدهید و به آنها ندهید! بابا بی‌بی‌سی جان! باز این اصلاح‌طلبها را می‌گوییم نان شهرام جزایری را خورده‌اند… یک زمانی بزرگشان کروبی بوده… بزرگترین فیلسوف زنشان تئوری داماد لرستان را بیرون داده و خلاصه عقل درست و حسابی ندارند، اما تو که خیلی باکلاسی و صبح به صبح سگ ملکه را سرپا میگیری چرا خودت را اسکول کرده‌ای؟ بالاخره انتخابات در ایران انقدر مسخره است که از قبل برندگانش مشخص هستند، یا آنقدر آزاد که مردم به حرف تو گوش کنند و به نامزد مورد علاقه تو رای بدهند؟!
اما گوش نکردن به آن توصیه فامیل ما به همینها محدود نمیشود ها. مثلا الان آقای لاریجانی که به قول یک بزرگواری اصلا نمیشود ایشان را از اصولگرایی و اصولگرایی را از ایشان جدا کرد، رسما مورد حمایت اصلاح طلبهاس توی انتخابات و همه‌ش میگن کی از ایشون بهتر برای ما! از آنطرف آقای کاظم جلالی که موقع نهار نوشابه همین آقای لاریجانی را تکان میدهد تا گازش گرفته شود و معده ایشان اذیت نشود، هم یکی از نامزدهای لیست اصلح‌طلبان است! بعد همین آقای جلالی با حفظ سمت رییس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هم است…
خدا اموات شما را بیامرزد، همان فامیلمان اواخر عمرش جمله حکمت‌آمیزش را آپدیت کرده بود و ورژن جدیدش را اینطور شرح میداد که «بچه‌ها! اگر خودتون هم خودتون رو اسکول کردید عیبی نداره، اما هیچوقت فکر نکنید که بقیه نمیفهمن که خودتون خودتون رو اسکول کردید!»
نور به قبرش بباره، البته هنوز زنده‌اس!


لیست کل یادداشت های این وبلاگ