سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که لباسش از کردارش بهتر باشد ؛ لباسش لباسِ پیامبران باشد و کردارش کردارِ جبّاران . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 103 مرداد 13 , ساعت 9:1 صبح
خون شهید هنیه طلیعه دیگری برای برآمدن خورشید آزادی فلسطین است

حجت الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی در پی شهادت اسماعیل هنیه که توسط رژیم سفاک صهیونیستی در تهران صورت گرفت پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیئت و تشکل‌های دینی در پی شهادت اسماعیل هنیه که توسط رژیم سفاک صهیونیستی در تهران صورت گرفت پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

‌ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

شهادت اسماعیل هنیه، مبارز نستوه مقاومت اسلامی را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امت اسلامی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آن شهید بزرگوار در ماه محرم که ماه پیروزی خون بر شمشیر است و در ام القرای جهان اسلام توسط شقی‌ترین دشمنان عالم بشریت و در تروری ددمنشانه شربت شیرین شهادت نوشید و به دیدار معبود شتافت.

آن شهید مجاهد نماد مقاومت علیه صهیونیست جهانی و پرچم دار آزادی قدس شریف بود. این اقدام، عجز دشمنان مقاومت در میدان رزم را بیش از همیشه نشان داد. ملت ایران، ترور او را که مهمان عزیز خود بود، بر نخواهد تابید و انتقام سختی چشم انتظار عاملان این اقدام هولناک خواهد بود.

بی شک خون شهید هنیه طلیعه دیگری برای برآمدن خورشید ظفر و آزادی فلسطین عزیز است.

مجید باباخانی
رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی


شنبه 103 مرداد 13 , ساعت 9:0 صبح
بررسی نقش قرآن کریم در ایجاد هویت زن مسلمان و تثبیت خانواده

نشست بررسی نقش قرآن کریم در ایجاد هویت زن مسلمان و تثبیت خانواده به همت مرکز بین المللی همکاریهای قرآنی دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بررسی نقش قرآن کریم در ایجاد هویت زن مسلمان و تثبیت خانواده به همت مرکز بین المللی همکاریهای قرآنی دانشکده الهیات و معارف اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست بانوان اندیشمند از کشورهای الجزایر، لبنان، ایران، انگلیس، تونس و پاکستان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

زمان برگزاری شنبه 13 مرداد ساعت 16 الی 18 است و علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.


دوشنبه 103 مرداد 8 , ساعت 10:54 صبح
فهرست جدید شهدای ترور منتشر می‌شود/تعداد بیش از 17هزارنفراست

فهرست به روز شده آمار شهدای ترور همزمان با 8 شهریور (روز ملی مبارزه با تروریسم) رونمایی خواهد شد.

محمدجواد هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، درخصوص آمار شهدای ترور خصوصاً شهدایی که به دست گروه تروریستی منافقین به شهادت رسیدند، اظهار داشت: ما در بنیاد هابیلیان پیش از این با تحقیقات فراوان به آمار 17 هزار شهید ترور در کشور رسیده بودیم که این آمار شامل شهدا تا ابتدای سال 90 می‌شد و تا امروز هم آمار رسمی کشور همین بوده است. ادامه مطلب...

دوشنبه 103 مرداد 8 , ساعت 10:53 صبح
مراسم تحلیف رئیس جمهور دولت چهاردهم چگونه برگزار خواهد شد

سه‌شنبه 9 مرداد 1403 مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور دولت چهاردهم، در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، طبق قانون،‌ مراسم تحلیف رئیس‌جمهور چهاردهم پس از مراسم تنفیذ حکم رئیس‌جمهور از سوی رهبر انقلاب ـ که صبح روز یکشنبه با حضور مقامات داخلی و خارجی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار و انجام شد ـ با حضور رئیس دیوان‌عالی کشور، اعضای شورای نگهبان، رئیس قوه قضا و سایر مقامات کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و طی آن رئیس‌جمهور منتخب بر اساس اصل 121 قانون اساسی سوگند یاد می‌کند که همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت‌هایی که به‌عهده گرفته است، به‌کار گیرد و در پایان سوگندنامه را امضا می‌کند.

تاکنون 13 دوره مراسم تحلیف رؤسای جمهور منتخب در مجلس شورای اسلامی برگزار شده‌ است. ادامه مطلب...

دوشنبه 103 مرداد 8 , ساعت 10:53 صبح

 

هواشناسی ایران1403/5/8؛ کاهش موقتی دما در برخی مناطق کشور

سازمان هواشناسی از کاهش موقتی دما در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا و بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و تگرگ تا 5 روز آینده در 12 استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ بررسی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز،‌ تهران و سمنان رگبار باران،‌ رعدوبرق، وزش باد شدید و در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. ادامه مطلب...

سه شنبه 103 مرداد 2 , ساعت 12:16 عصر

کتاب‌ «پروانه سوم» - کراپ‌شده

صدای زنگ همراه با اسم و تصویر بابا جیغم را به حیاط می‌رساند. اسم بابا در گوشی مامان «عشقم» است. تصویر مردی با لباس پلنگی نمایان شده. جا می‌خورم! حمیدرضا و طوبا هم مات و مبهوت نگاه می‌کنند....

گروه جهاد و مقاومت مشرق – تا کنون کتاب‌های زیادی درباره شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) نوشته شده است. یکی از جدیدترین کتاب‌ها با این موضوع، کتاب «پروانه سوم» است که در دفتر کودک و نوجوان انتشارات خط مقدم (قمقمه) به قلم نویسنده ادبیات پایداری، رحیم مخدومی نوشته شده است.

این کتاب زندگی شهید ابوحامد را در قالب داستانی برای نوجوانان تعریف کرده و در لابلای کتاب، طرح‌هایی مرتبط با روند داستان به چشم می‌خورد. ادامه مطلب...

سه شنبه 103 مرداد 2 , ساعت 12:11 عصر

الله کرم مشتاقی، دیپلمات در توئیتی نوشت:

بایدن در سطر آخر نامه استعفاش، نوشته:

"هیچ کاری نیست که آمریکا قادر به انجامش نباشد!"

ساقط کردن جمهوری اسلامی و مقاومت، کاری بود که رهبران آمریکا خوابش را می‌دیدند اما نتوانستند. آنها خوراک مور ملخ شدند اما ایران قوی‌تر از پیش شد و جبهه مقاومت به محور مقاومت تبدیل گشت

آنچه آمریکا نتوانست هرگز انجام دهد


سه شنبه 103 مرداد 2 , ساعت 12:10 عصر

آنچه باید درباره جریان شیرازی‌‌ها و فرقه انحرافی در شیعه دانست

برخی شبکه‌های غربی تصاویر حمله به سفارت ایران در انگلیس را به صورت زنده پخش کرده‌اند. این خود نشان دهنده هماهنگی کامل بخش‌های رسانه‌ای وابسته به برخی سرویس‌های امنیتی انگلیس و افراد مهاجم می‌باشد. به عبارت بهتر، در حادثه حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران به لندن، ما با حادثه‌ای طراحی شده و هدفمند رو به رو بوده‌ایم.

تحلیل‌ها می‌گویند این بازی هدفمند از سوی سرویس‌های امنیتی، سیاسی و رسانه‌ای دولت انگلیس طراحی و اجرا شده است. بدیهی است که در این معادله، نمی‌توان ادعای دولت انگلیس مبنی بر عدم اطلاع و آگاهی از این موضوع را پذیرفت زیرا رفتار پلیس و دیگر شواهد و مستندات موجود، چیز دیگری را نشان می‌دهد! ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ