سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برخی سکوت ها از پاسخ دادن رساترند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 102 اردیبهشت 16 , ساعت 7:16 عصر
کتاب «حسینِ مسیح» منتشر شد

کتاب «حسینِ مسیح» نوشته کوثر دانش نویسنده جوان و خوش فکر در 198صفحه و  با شمارگان 200نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب «حسینِ مسیح» نوشته کوثر دانش نویسنده جوان و خوش فکر در 198صفحه و  با شمارگان 200 نسخه   به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

حسین مسیح مجموعه داستان‌های کوتاه (مینیمال) با موضوع نهضت عاشورا و پیوند آن با دفاع مقدس است که نویسنده در 114 داستان به قلم تحریر در آورده است و ترتیب چینش داستان‌ها بر مبنای محتوای آثار، ابتدا عاشورایی است و سپس کم کم به سمت محتوای دفاع مقدسی پیش می رود و گاهی هر دو محتوا در کنار هم داستان را عاشورایی - دفاع مقدسی می کنند. در این مجموعه داستان کرونایی- عاشورایی نیز مشاهده می کنیم که از نوآوری و دید روزامد برخوردار است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: 

نگذاشت مثل همیشه که مادر لباس‌هاش را می‌شست این پیراهن را هم او بشورد. خودش در لگن انداخت، گذاشت خوب خیس خورد و چنگ زد و آب کشید و چلاند و انداخت روی بند تا خشک شد و بعد اتو کرد. این دو روز برایش فرق داشت، از بقیه روزهای این دهه، و شاید از بقیه دهه ها و روزها.حتی تمام امروز وقتش پای ایستگاه صلواتی‌اش رفت. مادرش هر سال شربت درست می کرد و البته که این سال ها میان دسته‌های عزادار طرفداران زیادی هم پیدا کرده بود. دستورالعملش رازی بود که فقط مادر می‌دانست، و مادر می‌دانست که به یاد پسر شهیدش که تاسوعایی بود شهید شده بود بایست همان شربت همیشگی‌اش را الان درست کند. دبه های آماده ی شربت را که تا دم در برد چشمش به مادر افتاد که روبروی قاب عکس پسرش صلیب می‌کشید...

این کتاب با شمارگان 200 نسخه و بهای 198 هزار تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید کتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره  88657026 داخلی (656 و657) تماس حاصل کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ