سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده دربیراهه است . هر چه تندتر رود از مقصد دورتر شود [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 12:18 عصر

اجتماع عظیم مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین دقایقی پیش به‌صورت همزمان در میدان انقلاب تهران و میادین اصلی و آیینی شهرهای مختلف کشور آغاز شد.

آغاز راهپیمایی ضد صهیونیستی

به گزارش مشرق، این تجمع که از ساعت 15 امروز چهارشنبه در میدان انقلاب تهران آغاز شده، طیف های مختلف اقشار عموم مردم از زن و مرد و پیر و جوان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایات وحشیانه و کودکش رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. همچنین قرار است آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در این تجمع سخنرانی کند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران، که از شب گذشته در اعتراض و محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در تجمع های مختلف شرکت کرده اند ، عصر امروز با تجمع در میدان انقلاب با سردادن شعار حیدر حیدر، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ملت ما بیدار است از اسرائیل بیزار است، یا ایها المسلمون، اتحدوا، اتحدوا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل و می‌جنگیم می جنگیم، سازش نمی پذیریم در حمایت از مردم مظلوم غزه حماسه آفریدند. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 12:17 عصر

به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا مطلبی با عنوان می‌خوام گمنام بمیرم را که برگرفته از کتاب کوچه نقاش‌ها | خاطرات سید ابوالفضل کاظمی نوشته راحله صبوری است منتشر کرد:

من و اصغر [شهید علی‌اصغر ارسنجانی] زیر سقف آسمان شلمچه قدم می‌زدیم. آسمان پرستاره و سیاه بود.

یک جا ایستادیم. داشتم آسمان را نگاه می‌کردم که اصغر یکدفعه دست بُرد تو یقه‌اش و پلاکش را کند و تو دستش گرفت.

تعجب کردم؛ گفتم: «چیکار می‌کنی اصغر؟!»

با حالت عجیبی که هرگز تا آن موقع ندیده بودم، گفت: «شهادت هم یک‌جور شهوته!

می‌خوام گمنام بمیرم تا اسیر این شهوت نباشم.»

این حرف‌های عارفانه از اصغر بعید نبود؛ اصغر طی طریق کرده بود؛ اما فکر نمی‌کردم این‌قدر از دنیا دل کنده باشد.

همین‌طور که نگاهش می‌کردم، پلاکش را انداخت تو کانال ماهی.

با ناراحتی گفتم: «بابا! اصغر! چیکار کردی؟ اگه طوریت بشه با همین پـلاک پیدات می‌کنن؛ چرا انداختیش؟»

گفت: «حتی به این هم نمی‌خوام وابسته باشم.»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

 


پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 12:16 عصر

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: اسرائیل با قتل عام کودکان به دنبال جبران شکست در میدان است. البته این شکست جبران شدنی نیست بلکه موجب می‌شود تا ملت مظلوم جهان علیه آمریکا و اسرائیل بیشتر اتحاد داشته باشند.

طائب

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی ضد صهیونیستی که امروز مردم تهران انجام شد، گفت: امروز مردم در این راهپیمایی نشان دادند که حامی مستضعفین و مظلومان جهان هستند و مشتاقانه در این راهپیمایی در اعتراض به جنایت‌های اسرائیل و آمریکا حضور پیدا کردند. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 12:16 عصر
پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 12:15 عصر
انتقاد مرضیه برومند

مدیرعامل خانه سینما گفت: ما همه در این سرزمین مانده‌ایم برای اینکه خاک و مردمان را دوست داریم، با ما خوب باشید ما کنار شما با رژیم صهیونیستی می‌جنگیم.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مرضیه برومند مدیرعامل خانه در مراسم تشییع داریوش مهرجویی گفت: ما همه در این سرزمین مانده‌ایم برای اینکه خاک و مردمان را دوست داریم، با ما خوب باشید ما کنار شما با رژیم صهیونیستی می‌جنگیم.

 


پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 12:14 عصر

وقتی مطلبی در فضای مجازی می‌گذاشتیم، خیلی‌ها پیام می‌دادند. هنوز هم آن موج آرام نشده است. خیلی‌ها با پدر عباس تماس می‌گیرند و از تأثیرات شهادت عباس بر خودشان می‌گویند.

آخرین نماز در حلب - کراپ‌شده

گروه جهاد و مقاومت مشرق –این کتاب را آقای مؤمن دانشگر، پدر شهید عباس دانشگر تدوین کرده است و شاید بتوان از این منظر، آن را بی‌نظیر دانست. نویسنده در مقام پدر خواسته تا ویژگی‌های فرزندش را با تعداد قابل توجهی از جوانان که پیگیر سبک زندگی او بودند، در میان بگذارد و در این کار موفق بوده. او در مقدمه کتاب، به تدوین چند کتاب دیگر درباره فرزندش هم اذعان کرده است.

این کتاب را انتشارات شهید کاظمی منتشر کرده و در میان مخاطبان با اقبال خوبی روبرو شده است. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 12:13 عصر

به گزارش مشرق، میلاد عرفان‌پور، شاعر ایرانی در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، شعری برای کودکان شهید غزه سرود:


غزه در خون خویش ‌غلتان است
دادگاه بزرگ وجدان است
دل من بود زیر بمباران...
سوخت جانم، چه جای کتمان است؟
هرطرف نعش طفلی افتاده
دل من مثل کودکستان است
آی دنیا نگاه کن! دل من
مثل این خانه‌هاست ویران است
مثل آن مادرِ پسرمرده
زلف لالایی اش پریشان است
دل من بس‌که خون از او رفته ست
زرد مانند برگ‌ریزان است
نیست باریکه ای غریب...ببین
غزه دیگر برای من جان است
ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 12:12 عصر

بمباران عمدی روز سه‌شنبه بیمارستان المعمدی در غزه توسط رژیم صهیونیستی، اتفاق تلخ و هولناکی بود که قبلا در هشت سال دفاع مقدس هم تکرار شده بود. گویا آن‌ها اصرار دارند همان راهی را بروند که روزی صدام رفت

صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان، پا جای پای صدام گذاشتند+عکس

به گزارش مشرق، حتماً این روزها تصاویر خانه‌ها و شهرهای غزه را دیده‌اید و می‌دانید مال، جان و عزیزان مالکان واقعی و غیرنظامی فلسطین زیر بمباران نظامیان رژیم صهیونیستی در حال از بین رفتن است. تصاویری را که هر یک از آن‌ها قلب هر انسانی که ذره‌ای انسانیت در قلبش مانده باشد، مچاله کرده و به آتش می‌کشد. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 11:54 صبح

حاکم شرع تصمیم داشت دختر آنها را از دانشگاه اخراج کند. پدر و مادر آن دختر به التماس افتادند و تعهد دادند دخترشان دیگر از آن کارها نکند. حاکم شرع گفت او را با ارفاق به دانشگاه برمی‌گردانیم، ولی...

کتاب خانه امن - کراپ‌شده

گروه جهاد و مقاومت مشرق- بهرام نوروزی بهاری با ورود به کمیته انقلاب اسلامی از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مجاهدت را آغاز کرد. او هم در جبهه‌های دفاع مقدس حضور داشت و هم در جبهه مبارزه با منافقین و اشرار که می‌خواستند از داخل، به کشور و انقلاب ضربه بزنند فعال بود. او در استان‌های کرمانشاه، کردستان، خراسان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان خدمت کرد. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 مهر 27 , ساعت 11:54 صبح

محکومیت‌ها در رابطه با جنایت بیمارستان معمدانی همچنان ادامه دارد و رژیم صهیونیستی با بی‌اعتنایی به واکنش‌های جهانی نسبت به فجایع غزه، همچنان به بمباران مردم بی دفاع ادامه میدهد.

شب جنایت صهیونیست‌ها در غزه چگونه صبح شد؟

سرویس جهان مشرق - در دوازدهمین روز عملیات طوفان الاقصی، واکنش‌های جهانی به جنایت بیمارستان معمدانی ادامه دارد. به گفته منابع فلسطینی، جنایت بیمارستان معمدانی بیش از چندصد شهید و زخمی داشته است. رژیم صهیونیستی کماکان به بمباران مناطق مختلف در غزه ادامه میدهد و آمار شهدای غزه همچنان در حال افزایش است.

عمق فاجعه بیمارستان معمدانی به میزانی است که واکنش‌های جهانی به این جنایت و محکوم کردن آن ادامه دارد. در بسیاری از نقاط مردم خشمگین از جنایت بیمارستان معمدانی به خیابان‌ها آمدند و بر علیه رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم شعار دادند. شب گذشته اندکی پس از انتشار خبر فاجعه بیمارستان معمدانی، در چندین کشور، مردم خشمگین به سمت مراکز دیپلماتیک رژیم صهیونیستی حرکت کردند. مقاومت فلسطین نیز در واکنش به این جنایت، اقدام به حمله راکتی به مناطق صهیونیستی کرد. ادامه مطلب...

   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ