سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای گرامی ترینِ گرامیان و نهایتِ آرزوی خواستاران ! تو سرور منی که درِ دعا و توبه را برای من گشودی. پس درِ قبول و اجابت دعا را بر من مبند . [.فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
شنبه 89 بهمن 30 , ساعت 8:33 صبح

            مردم  با شرکت باشکوه خود در نماز وحدت بخش جمعه بار دیگر اعلام انزجار خود را به فتنه گران اخیر وآقایانی که بیشترین آب را در هاون دشمن می ریزند اعلام کردند.امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه اعلام داشتند که سران فتنه بالا ترین جنایت ها را به مردم ایران کردند و می خواستند بگویند که در ایران هم قیام هایی از جنس قیام در مصر و تونس می باشد ولی خوشبختانه آنها به پایان خط رسیده اند و خط آنها از ملت جدا شد.

            پس از پایان نماز جمعه مردم انقلابی با به دار آویختن تمثال سران فتنه یعنی خاتمی و کروبی و موسوی شعارهایی چون "مرگ بر سه مفسد داخلی خاتمی و کروبی و موسوی " شعار ما یک کلام  محاکمه والسلام" می دادند و خواستار خلع لباس آقایان کروبی و خاتمی و محاکمه هر چه سریع تر سران فتنه و فتنه گران اخیر شدند.

             این راهپیمایی با شکوه از مصلی  تا فرمانداری  ادامه داشت و در نهایت قطعنامه خوانده شد که از قوه قضاییه کشور خواستار اشد مجازات برای فتنه گران و مسببین آن شدند.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ