سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما با برادری در راه خدا برادری کرد، با او معارضه نکند، او را خشمگین نکند و با او مخالفت ننماید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 102 مهر 20 , ساعت 10:25 عصر

تلفات رژیم صهیونیستی به 1200 نفر رسیده و مناطق صهیونیستی کماکان به زیر آتش حملات موشکی مقاومت قرار دارد. باتوجه به شرایط بحرانی فعلی، گانتز و نتانیاهو برای تشکیل اضطراری دولت حدت به توافق رسیده اند.

عملیات طوفان الاقصی - صهیونیست - اسرائیل - جنازه

سرویس جهان مشرق - پنجمین روز عملیات طوفان الاقصی با ادامه حملات موشکی از سوی مقاومت فلسطین به مناطق اشغالی پیش می رود. بر اساس گزاری یک روزنامه عبری زبان، ارتش رژیم صهیونیستی اسامی 14 نفر دیگر از کشته‌های خود را منتشر کرده و بدین گونه شمار کشته‌های ارتش از آغاز نبرد طوفان الاقصی به 169 نفر افزایش یافته است.

همچنین تعداد کلی کشته شدگان رژیم صهیونیستی به 1200 نفر رسید. جان کربی در اظهاراتی در رابطه با عملیات طوفان الاقصی گفت: «روشن است که حمله حماس پیچیده بود و چند ماه برای آن برنامه‌ریزی شده و خوب برای این حمله آماده شده بودند. ما همچنان در حال جمع آوری و تحلیل اطلاعات پیرامون چگونی موفقیت حماس در اجرای این عملیات هستیم و هنوز به جمع بندی نهایی نرسیدیم.»

می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد
روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی


تحولات روز پنجم عملیات طوفان الاقصی

تلفات رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید

00:36 - منابع محلی از درگیری شدید جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اردوگاه شعفاط در شمال شرق قدس اشغالی خبر دادند

23:20 -نشست شورای امنیت در رابطه با تحولات فلسطین. یک منبع دیپلماتیک در شورای امنیت گفت که این نهاد بین‌المللی قرار است روز جمعه نشستی را برای بررسی تحولات جاری در خاورمیانه و جنگ بین مقاومت و رژیم صهیونیستی برگزار کند.

23:12 - حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس:
نبرد طوفان الاقصی، یک عملیات کاملا دفاعی در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی در فلسطین است و مراکز و پایگاه‌های نظامی اسرائیلی را هدف قرار داده است

22:56 - موسی نصیر از رهبران جهاد اسلامی فلسطین در بمباران منزلش در بیت لاهیا به شهادت رسید.

22:44- تلفات صهیونیست‌ها به 1300 کشته رسید

22:31 - ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه: قضیه فلسطین در قلب هر مسلمانی جای دارد و "اسرائیل" اراضی تاریخی فلسطین را با قدرت نظامی اشغال کرده است.

21:25 - دور جدید حملات راکتی به عسقلان آغاز شد/ آژیر خطر در این شهر به صدا درآمده است.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم خسارت ناشی از حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی

20:59 - شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی از درگیری مسلحانه مجدد بین مقاومت و نظامیان اسرائیلی در سدیروت خبر داد.

20:37 - رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که بیش از 800 نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست تا این لحظه مفقود هستند و از سرنوشت آن‌ها خبری در دست نیست.

20:29 -هشدار ورود گلایدرها از لبنان به "اسرائیل" به علت خطای انسانی بود.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم حملات موشکی مقاومت

20:15 - سازمان ملل از کشته شدن 11 کارمند خود در سازمان انروا در نوار غزه به دنبال حملات "اسرائیل" خبر داد.

20:00- افزایش آمار کشته‌های نظامی اسرائیلی

ارتش صهیونیستی اعلام کرد که شمار نظامیان کشته شده‌اش در حملات حماس به 189 نظامی افزایش یافته است. این آمار به دنبال اعلام اسامی 20 نظامی کشته شده دیگر بالا رفته است.

19:36 - حمله توپخانه‌ای مجدد به جنوب لبنان

الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی مجددا مناطقی را اطراف شهرک رامیه در جنوب لبنان هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده است.

% buffered00:00
-03:52
حملات موشکی مقاومت به اشکلون

19:00- اعلام وضعیت قرمز گسترده در شمال سرزمین های اشغالی

آژیرخطر از مرزلبنان تا حیفا به صدا درآمده است. رسانه‌های اسرائیلی مدعی شده اند که ده‌ها تن از رزمندگان مقاومت با پاراگلایدر از جنوب لبنان وارد شمال سرزمین های اشغالی شده اند.

وب سایت های اسرائیلی در ابتدا گزارش دادند که حمله بزرگی در شمال فلسطین اشغالی شبیه به آنچه صبح روز شنبه در از سوی حماس در نوار غزه رخ داد، صورت گرفته است.

16:50 - مقاومت یافا و تل آویو را هدف حمله موشکی قرار داد.

16:44 - هلاکت 3 نفر دیگر از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در مرز غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ادامه درگیری‌ها با مقاومت در نوار مرزی باریکه غزه افسر ایلای عدنی از یگان ویژه ماجلان، افسر ایلی سزار از یگان ویژه سرت متکال و بن بروبنتشاین از یگان ویژه دوفدوفان کشته شدند.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم آثار حملات مقاومت به مناطق اشغالی

16:36 - حزب الله: مقاومت آماده نبرد تا پیروزی است

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقاومت آماده رویارویی با اشغالگران صهیونیست تا پیروزی نهایی و آزادسازی کامل فلسطین است. حزب الله تاکید کرد که آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است و مسئولیت قتل و کشتار مردم غزه و محاصره این منطقه را متوجه این کشور می‌دانیم. در این بیانیه آمده است که اعزام ناوهای هواپیمابر آمریکا به منطقه به هیچ وجه موجب ترس و هراس گروه‌های مقاومت که آماده رویارویی تا پیروزی نهایی و آزادسازی کامل فلسطین هستند، نخواهد شد.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی

بن گورین هدف قرار گرفت

16:09 - فرودگاه بن‌گورین هدف حمله موشکی قرار گرفت

گردان‌های قسام در پاسخ به ادامه بمباران مناطق مسکونی در غزه و کشتار غیرنظامیان، فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون را هدف حمله موشکی قرار داد.

15:57 - تل آویو مجددا آماج حملات موشکی قسام قرار گرفت.

15:48 - گردان‌های قسام ظهر امروز تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی در منطقه زیکیم در اطراف نوار غزه را هدف حمله راکتی قرار داد.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم تصویر دردناک از غزه

15:44 - جایگرینی نیروهای تازه‌نفس قسام با نیروهای قبلی

بیانیه نظامی شماره 7 قسام: گردان‌های قسام اعلام می‌کند که به فضل و یاری خداوند شامگاه دیروز و صبح امروز توانست مبارزان جدیدی را با نیروهای خود در محور زیکیم ـ عسقلان و محور صوفا و دیگر مناطق جایگزین کند و هم اکنون مجاهدان ما وارد درگیری‌های شدیدی با صهیونیست‌ها در منطقه صوفا شدند.

15:32 - همزمان با ادامه بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه، شهرک اشغالی عسقلان مجددا هدف حمله راکتی مقاومت قرار گرفت.

15:18 - نیروگاه تولید برق غزه از کار افتاد

رئیس شرکت برق غزه اعلام کرد که تنها نیروگاه تولید برق غزه ظهر امروز چهارشنبه به سبب اتمام سوخت از کار افتاده است.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم جنایت صهیونیست ها در کشتار کودکان غزه

15:15- 12صهیونیست در حملات راکتی به عسقلان زخمی شدند

منابع عبری زبان اعلام کردند که در ادامه حملات راکتی مقاومت به شهر عسقلان، 12 شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند.

15:15 - 9 کارمند سازمان ملل در نوار غزه به شهادت رسید

آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی "آنروا" اعلام کرد که در حملات جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه 9 کارمند سازمان ملل به شهادت رسیدند.

واکنش حماس به دروغ پراکنی رژیم صهیونیستی

14:47 - بیانیه حماس در رد دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های غربی علیه مقاومت

جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای ادعاهای برخی رسانه‌های غربی در مورد قتل و کشتار زنان و کودکان اسرائیلی به دست مبارزان قسام را تکذیب کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

به شکل قاطع بر کذب ادعاهای برخی رسانه‌های غربی همسو با روایات صهیونیستی که آخرین مورد آن ادعای قتل و کشتار کودکان و غیرنظامیان بود، تاکید و اعلام می‌کنیم که قسام و مقاومت مراکز امنیتی و نظامی را که اهدافی مشروع هستند، هدف قرار دادند و فایل‌های تصویری از میدان نبرد و ده‌ها مورد شهادت و تصاویر منتشر شده توسط شهرک‌نشینان نیز ثابت می‌کند که ما از آسیب رساندن به غیرنظامیان و کودکان اجتناب کردیم.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه

رژیم اشغالگر از طریق بمباران هوایی و شلیک‌ موشک‌های ممنوعه بین‌المللی تا این لحظه 1055 غیرنظامی فلسطینی از جمله بیش از 300 کودک و 200 زن را به شهادت رسانده و 5150 غیرنظامی دیگر که بیش از 1200 نفر از آنان کودک و 1000 نفر نیز زن هستند، را مجروح کرده است و ده‌ها نفر از کادر پزشکی را هم شهید یا زخمی کرده است و هنوز هم ده‌ها نفر از شهروندان اعم از زن و کودک و سالخورده زیر آوارها در حال جان دادن هستند. غیرنظامیان همچنان به شیوه‌ای هدفمند مورد هدف قرار می‌گیرند و این رژیم اقدام به قطع برق و آب به روی ساکنان غزه کرده و مانع از ورود کمک‌های غذایی و دارویی برای آنان می‌شود.

رژیم اشغالگر کشتار دسته‌جمعی را در حق ملت فلسطین در پیش گرفته است؛ آن هم در شرایطی که بعضی کشورها متاسفانه با روایات دروغین دشمن صهیونیستی همسو شده و چشم خود را بر حقایقی که جهانیان از طریق پخش مستقیم مشاهده می‌کنند، بسته‌اند.

رژیم اشغالگر صهیونیستی قوانینی جنایتکارانه ـ قانون هنیبعل ـ را در پیش گرفته که قتل اسرا و اسیر کنندگان را برایش مجاز می‌داند و این رژیم از اگوست سال 2014 با تکیه بر این قانون بیش از 300 نفر را به قتل رسانده است و اکنون نیز سیاست زمین سوخته را با هدف قتل اسرا در دستور کار قرار داده است.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه

جنبش حماس از جهانیان دعوت می‌کند به مسئولیت‌های خود عمل کرده و جلوی ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن غیرنظامیان را گرفته و به جای باور کردن روایات دروغین و ساختگی این رژیم، از ملت فلسطین که به دنبال رهایی از شنیع‌ترین اشغالگری تاریخ است، حمایت کنند.

14:44 - عملیات تیراندازی در بیت لحم/ یک صهیونیست زخمی شد

منابع عبری زبان از وقوع عملیات تیراندازی در نزدیکی ایست بازرسی نفق در نزدیکی بیت لحم خبر دادند. به گفته این منابع، در این عملیات یک صهیونیست زخمی شده است.

14:20 - وزارت بهداشت فلسطین لحظاتی قبل اعلام کرد که اشغالگران صهیونیستی همزمان 20 دستگاه آمبولانس را هدف قرار دادند.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم حملات موشکی مقاومت به عسقلان

14:10 - حمله راکتی قسام به عسقلان و اسدود

گردان‌های قسام مجددا عسقلان و اسدود را در پاسخ به ادامه بمباران مناطق مسکونی در غزه هدف حملات گسترده راکتی قرار داد. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرهای اشغالی عسقلان و اسدود زیر باران راکت‌های قسام قرار دارد.

تهدید انصار الله یمن علیه رژیم صهیونیستی

14:00-انتشار پوسترهایی به زبان عربی و عبری با شعارهایی همچون « «منتظر اقدامات غافلگیرکننده باشید»، و شما تنها نیستید» (اشاره به مردم و مقاومت غزه) و «طوفان الاقصی» از سوی واحد اطلاع رسانی جنبش انصارالله

13:53 - اردوغان: جهان نمی‌تواند ادامه این فاجعه انسانی در منطقه را تحمل کند. همه باید از اتخاذ تصمیماتی برای مجازات جمعی ملت فلسطین مانند قطع کمک‌های انسانی خودداری کنند.

شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به 1300 نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به 189 نفر افزایش یافت/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ+ عکس و فیلم بنرهای تهدید انصار الله یمن علیه رژیم صهیونیستی:
داریم می‌آییم

13:49 - پایگاه خبری عبری زبان والا به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که مسئولان ارشد دولت آمریکا تا ساعاتی دیگر وارد فلسطین اشغالی خواهند شد.

13:27 - ارتش صهیونیستی اعلام کرد که جنگنده‌های آن اهدافی متعلق به حزب الله در لبنان را بمباران کرده و حملات توپخانه‌ای هم شدت گرفته است.

13:22 - مقاومت فلسطین پایگاه نظامی اسرائیلی ایرز در مجاورت باریکه غزه را هدف حمله راکتی قرار داد.

حمله توپخانه‌ ای رژیم صهیونیستی به خاک لبنان

13:19- حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به خاک لبنان

خبرگزاری لبنان از حملات توپخانه‌ای شدیدتر دشمن صهیونیستسی به شهرک‌های لبنانی مرزی و همچنین شنیده شدن صدای تیراندازی خبر داد.

13:11 - افزایش شهدای کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شهدای کرانه باختری نیز به 23 نفر و شمار مجروحان به 130 نفر افزایش یافته است.

% buffered00:00
-00:44

وحشت در فرودگاه بن گورین

13:01- وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای حمله به غزه تا این لحظه به 1055 نفر رسیده است.

12:50 - مقاومت فلسطین دقایقی پیش بار دیگر شهر اشغالی عسقلان و سدیروت را هدف حمله راکتی قرار داد.

12:27 - محمد فایز یوسف ابو مطر خبرنگار 28 ساله فلسطینی در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به رفح در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

توافق به دنبال افزایش بحران/ حمله حزب الله به یک هدف در سرزمین‌های اشغالی

12:15 - رسانه‌های اسرائیلی از توافق نتانیاهو و بنی گانتز رهبر مخالفان برای تشکیل دولت قومی اضطراری خبر دادند.

12:11 - بیانیه رسمی حزب الله در رابطه با حمله به یک هدف در داخل مرزهای فلسطین اشغالی

بسم الله الرحمن الرحیم - ?أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی? نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ?‌ - در پاسخی قاطع به تجاوزات دشمن صهیونیستی در روز دوشنبه مصادف با 2023/10/9 که به شهادت تعدادی از برادران مجاهد ما به اسامی حسام ابراهیم، علی فتونی و علی حدرج منجر شد، مجاهدان مقاومت اسلامی صبح امروز چهارشنبه پایگاه اسرائیلی الجرداح در منطقه الضهیره را با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار دادند که این حمله منجر به کشته و زخمی شدن قطعی شماری از نیروهای دشمن شد. مقاومت اسلامی لبنان بار دیگر تاکید می‌کند که در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی که سرزمین و امنیت ملت ما را هدف قرار داده، به ویژه زمانی که این جنایات به شهادت منجر شود، کاملا قاطع و جدی عمل می‌کند. وما النصر إلا من عند الله العزیز الحکیم

هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان/ تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و گانتز را مجبور به توافق کرد/ انتشار پوسترهای‌ تهدید آمیز انصارالله یمن علیه رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم تخریب غزه

12:06 - حماس ادعای رسانه‌های غرب در مورد سربریدن زنان و کودکان اسرائیلی را رد کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای ادعاهای برخی رسانه‌های غربی همسو با روایت‌های اشغالگران صهیونیست در مورد قتل کودکان اسرائیلی و سر بریدن و هدف قرار دادن غیرنظامیان را بشدت رد کرد و گفت قسام و دیگر گروه‌های مقاومت مراکز نظامی و امنیتی را بعنوان اهدافی مشروع هدف قرار می‌دهند و اسناد و مدارک تصویری از میدان نبرد و اظهارات برخی شهرک‌نشینان بر امتناع مقاومت از هدف قرار دادن کودکان و غیرنظامیان اسرائیلی تاکید دارد.

درگیری در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی

11:55- شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پهبادها و توپخانه ارتش در حال بمباران اهدافی در جنوب لبنان در پاسخ به شلیک موشک کورنت به سمت پایگاه اسرائیلی هستند.

11:53 - یک مسئول بلندپایه اسرائیلی در گفتگو با شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حادثه شلیک موشک کورنت به سمت پایگاه اسرائیلی در مرز با لبنان قواعد بازی را تغییر خواهد داد.

11:11 - شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اخبار اولیه از شلیک موشک ضدزره به سمت منطقه اویویم در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی حکایت دارد.

الجزیره اعلام کرد که پایگاه اسرائیلی الضهیره در نزدیکی مرز لبنان هدف دو راکت هدایت شونده قرار گرفته است.

هدف قرار دادن مواضع رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان/ تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی/ ادامه حملات موشکی مقاومت به سرزمین‌های اشغالی/ وضعیت بحرانی رژیم صهیونیستی نتانیاهو و گانتز را مجبور به توافق کرد/ انتشار پوسترهای‌ تهدید آمیز انصارالله یمن علیه رژیم صهیونیستی+ عکس و فیلم حملات موشکی به سرزمین های اشغالی

10:40 - منابع عبری زبان اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار از زمان جنگ لبنان در سال 2006، برای بمباران غزه از موشک‌های هدایت‌شونده "رمح" استفاده کرده است.

10:15 - شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که دولت استرالیا چند هواپیما را برای خارج کردن اتباع خود به فلسطین اشغالی اعزام کرده است.

9:25 - جنگنده‌های اسرائیلی اطراف مسجد عبدالله عزام در غرب خان یونس را هدف قرار دادند. دانشگاه اسلامی در غرب غزه نیز هدف حمله جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفت.

9:10 - ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در حال تخلیه شهرک‌های صهیونیستی در مرزهای شمالی و ارسال نیروهای بیشتر به این منطقه است.

9:00 - شهدای غزه به 950 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در تازه‌ترین بیانیه خود اعلام کرد که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به 950 نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت همچنان در اراضی اشغالی حضور دارند

8:57 - درگیری مقاومت با اشغالگران در 18 نقطه در مجاورت غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که روز گذشته همزمان در 18 نقطه درگیری مسلحانه بین مبارزان مقاومت و نظامیان اسرائیلی در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه در جریان بوده است.

روزنامه عبری زبان یدیوت احرونوت اعلام کرد که نیروهای نخبه قسام هنوز تمام سلاح‌هایی را که در نبرد در نوار مرزی باریکه غزه همراه خود دارند، مورد استفاده قرار نداده‌اند.

آژیر خطر مجددا در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه به صدا درآمد.

% buffered00:47
-01:06
اصابت موشک های مقاومت به مناطق اشغالی

8:51 - شلیک موشک زمین به هوا به سمت هواپیماهای اسرائیلی در خان یونس

گردان‌های قسام اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی را در آسمان شهر خان یونس با موشک‌های زمین به هوا از نوع "متبر 1" هدف قرار داده است.

منابع محلی اعلام کردند که محله الکرامه در غزه طی ساعات گذشته بیش از 100 مرتبه هدف بمباران جنگنده‌های اسرائیلی قرار گرفته است. طی ساعات اخیر ده‌ها فلسطینی از جمله شمار زیادی زن و کودک در این محله به خاک و خون کشیده شدند.

8:30 - افزایش شمار کشته شدگان نظامیان رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی اسامی 14 نفر دیگر از کشته‌های خود را منتشر کرده و بدین گونه شمار کشته‌های ارتش از آغاز نبرد طوفان الاقصی به 169 نفر افزایش یافته است.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ