سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد : «نعمت هایم را به خلقم یادآوری کن، به آنان نیکی نما و مرا محبوبشان گردان که آنان، جز کسی را که به آنان نیکی نموده است، دوست نمی دارند».غایت آرزوی دوستداران [إرشاد القلوب]
 
شنبه 102 خرداد 6 , ساعت 1:48 صبح

همراه اول با مذاکراتی که با اپراتورهای عربستانی داشت، توانست بسته‌های ویژه ایام حج طراحی کند که عملا به صرفه‌ترین راه ارتباطی برای حاجیان، استفاده از سیمکارت‌های همراه اول و سرویس رومینگ این اپراتور در کشور عربستان هست.

اقدامات همراه اول برای استفاده حجاج از اینترنت/ جزییات بسته‌های حج تمتع 1402

به گزارش ایلنا، با توجه به در پیش بودن ایام حج تمتع، همراه اول با مذاکراتی که با اپراتورهای عربستانی داشت، توانست بسته‌های ویژه ایام حج طراحی کند که عملا به صرفه‌ترین راه ارتباطی برای حاجیان، استفاده از سیمکارت‌های همراه اول و سرویس رومینگ این اپراتور در کشور عربستان هست.

در این راستا، همراه اول سعی کرده است با طراحی بسته های متنوع رومینگ از لحاظ حجم بسته و مدت سفر که از منظر قیمتی قابلیت رقابت با سیمکارت های عربی را دارد، مانع از خروج ارز از کشور شود.

در میان بسته های حج، یک بسته اینترنت بین الملل تخفیفی 60 روزه بسیار ارزنده برای حجاج به چشم می خورد که علاوه بر امکان خرید آسان از درگاه های مختلف، حجاج می توانند بدون نگرانی از پایان مهلت زمانی اعتبار بسته، با خیال راحت از ایران و قبل از سفر خود، این بسته را تهیه کنند.

همراه اول برای مدیران کاروان و ستاد حج و حجاجی که نیاز به دیتا و مکالمه زیاد دارند، بسته ای با حجم نامحدود برای 90 روز با 150 دقیقه مکالمه و 150 عدد پیامک هدیه رومینگ جهت استفاده در عربستان، طراحی کرده است.

همچنین بسته «70 دقیقه مکالمه» هفتگی به همراه 70 پیامک هدیه نیز مخصوص آن دسته از مشترکانی در نظر گرفته شده است که نیاز بیشتر به مکالمه دارند و قیمت آن «340 هزار تومان» است. حجاج و خانواده یشان با خرید این بسته ها، می توانند سرویس رومینگ را برای زائران بیت الله حرام، فعال کنند.

براساس توافقات همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، مشترکان این اپراتور در حج تمتع 1402 می توانند از مزیت کاهش نرخ تعرفه آزاد استفاده کنند. بنابراین تعرفه استفاده آزاد از سرویس رومینگ با ارایه تخفیف نسبت به قیمت سابق، به شرح هر دقیقه مکالمه با ایران یا خطوط عربستان 9000 تومان، هر دقیقه مکالمه دریافتی از ایران 9000 تومان، هر عدد پیامک به خطوط ایران 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت 2000 تومان است.

همچنین جهت رفاه خانواده ها برای مکالمه با حجاج خود در عربستان نرخ مکالمه بین الملل با خطوط همراه اول با در نظر گرفتن قیمت ترجیحی به 9000 هزار تومان در دقیقه کاهش یافت.

زائران خانه خدا باید آگاه باشند که با توجه به دستور العمل های امن سازی پرتال های ایران، امکان دسترسی امن به پرتال های بانکی و ایرانی از طریق سیمکارت های خارجی و وای فای هتل ها عموما محدود شده است، لذا در صورتی که نیاز به استفاده از پرتال های ایرانی را دارند، باید به سراغ خرید سیمکارت های ایرانی و استفاده از بسته های دیتای رومینگ بروند.

مشترکان همراه اول علاقه مند به استفاده از بسته های رومینگ حج، باید پیش از سفر خود، اقدام به فعالسازی سرویس رومینگ بین الملل با شماره گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2911 مربع» کنند؛ با این کار علاوه بر دریافت رایگان پیامک های بانکی، دسترسی رایگان به درگاه «همراه من» برایشان وجود خواهد داشت.

 قابل ذکر است روشن کردن گوشی و دریافت پیامک رایگان است. حجاج گرامی جهت پرداخت قبوض و خرید شارژ می توانند از کد دستوری USSD و همچنین اپلیکیشن های «همراه من» و «اوانو» استفاده کنند.

همچنین مشترکان می توانند با مراجعه به «فروشگاه آنلاین همراه اول» یا ‌اپلیکیشن «همراه من» ‌‌اقدام به خرید و فعالسازی بسته های ویژه حج برای خود یا زائر مدنظرشان کنند.

حجاج می توانند جهت اطلاع کامل از بسته های حج، نرخ تعرفه آزاد، قوانین استفاده از بسته ها و پاسخ به سوالات پرتکرار به صفحه کمپین حج همراه اول به آدرس https://mci.ir/haj مراجعه کنند.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ