سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس برای خدا، بابی از دانش را فرا گیرد تا به مردم بیاموزد، خداوند پاداش هفتاد پیامبر به او بدهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 102 خرداد 3 , ساعت 8:12 عصر
رئیس‌جمهوربا بیان اینکه دوران یکه‌تازی آمریکا و نظام سلطه تمام شده است، گفت: دشمن یک بار با خلق داعش، بار دیگر با امپراتوری رسانه‌ای و یکبار با اهانت به نبی اکرم به دنبال این است که امت اسلامی نتواند متحد باشد.
دوران یکه‌تازی آمریکا و نظام سلطه تمام شده/ روابط ما با کشورهای اسلامی هر روز گسترده‌تر و صمیمانه‌تر خواهد شد/ ماموریت دارم سلام گرم رهبرانقلاب را خدمت مردم و دولت اندوزی ابلاغ کنم

به گزارش جهان نیوز، آیت الله رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم جاکارتا گفت: کسانی که به نام اسلام و دین در جامعه اسلامی اختلاف افکنی و خون ریزی می کنند و هیچ نسبتی با اسلام و قرآن ندارند.

وی ادامه داد: کشورهای اسلامی امروز باید روابط بسیار صمیمی با هم داشته باشند.

رئیسی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز حق مردم فلسطین را پایمال می کند. کسانی که به مسلمانان ظلم می‌کنند اگر وحدت و یکپارچگی و بیداری و دشمن شناسی مسلمانان را ببینند نمی توانند به ظلم خود ادامه بدهند.

وی ادامه داد: هدف از سفر من توسعه روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و تمدنی بین ایران و اندوزی است.

رئیسی با بیان اینکه اراده ایران و اندونزی برای توسعه روابط اراده قطعی است، گفت: ما روابط خوبی با اندوزی داریم ولی این سطح از روابط کفایت نمی کند.

وی گفت: باید برای نجات مردم فلسطین تلاش کنیم. مسلمانی ما در گرو آن است که به مسلمانان مظلوم و محروم در عالم توجه کنیم. ما نسبت به همه مظلومان عالم مسئولیت داریم.هر مظلومی که در یمن، فلسطین، افغانستان، میانمار و ... باشد ما نسبت به آن احساس مسئولیت می کنیم.

رئیسی با بیان اینکه دشمن امروز به دنبال فتنه های مختلف است، گفت: دشمن یک بار با خلق داعش، بار دیگر با امپراطوری رسانه‌ای، یکبار با اهانت به نبی اکرم و ... به دنبال این است که امت اسلامی نتواند متحد باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال ادامه سلطه طلبی خود در جهان است، تاکید کرد: دلیل مخالفتی که امروز با جمهوری اسلامی وجود دارد به این خاطر است که جمهوری اسلامی نمی خواهد زیر بار نظام سلطه برود.

وی با بیان اینکه دوران یکه تازی آمریکا و نظام سلطه تمام شده است، خطاب به آمریکا و نظام سلطه گفت: اگر دنبال دموکراسی هستید بگذارید در فلسطین خودشان سرنوشت شان را رقم بزنند. آمریکا و غرب دروغ می گویند که دنبال دموکراسی هستند. بگذارید در یمن و افغانستان خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند چرا در امور آن دخالت می کنید؟ کشورهای غربی و آمریکا دنبال دموکراسی نیستند دنبال سلطه طلبی و غارت ثروت ملت ها هستند.

رئیسی خطاب به دشمنان گفت:  سیاست ما گسترش روابط با کشورهای اسلامی است. ما روابط صمیمانه با کشورهای اسلامی را ادامه می دهیم و روز به روز این روابط گسترده تر و صمیمانه‌تر خواهد شد.

وی افزود: شرایط کنونی به نفع جبهه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام است. دشمنان اگر برای حسن روابط ما با کشورهای اسلامی جان بدهند هیچ اشکالی ندارد.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ