سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم راه عذر بر بهانه جویان بسته است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 9:7 عصر

یک مدرّس حوزه و دانشگاه گفت: حال که عزمی در برخی مسئولین نظام برای مقابله با پلشتی کشف حجاب در جامعه ایجاد شده است، برای دستیابی به نتیجه مطلوب باید دانست مقابله با جنگ ترکیبی با یک یا دو اقدام ما را به مقصد نخواهد رساند.

4 پیشنهاد برای مقابله با بی‌حجابی‌ها/ با زبان خوش، ناهنجاری‌ها را تذکر دهید

حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر، مدرّس حوزه و دانشگاه و امام جماعت مسجد جامع امام سجاد(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس در خصوص رفع معضل بی‌حجابی و بدحجابی این روزهای کشور اظهار داشت: حال که عزمی در برخی مسئولین نظام برای مقابله با پلشتی کشف حجاب در جامعه ایجاد شده است، برای دستیابی به نتیجه مطلوب ناگزیر باید به صورت ترکیبی عمل کرد و مقابله با جنگ ترکیبی با یک یا دو اقدام ما را به مقصد نخواهد رساند. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 9:6 عصر

سانه‌ها و کسانی که دم از شعار «زن، زندگی ، آزادی» می‌زنند و با بروز اتفاقی مانند «سطل ماست»، سینه سپر می‌کنند! حتی زبانشان درمقابل چاقویی که بر سینه مدافع زنان و دختران رفت، لکنت دارد.

صدای «سطل ماست» از «چاقو» بلندتر است!/ فارسی زبانانی که«شهید غیرت»را نمی‌بینند

از شایعه تا واقعیت: در چند روز گذشته تصویر و فیلم رشادت حمیدرضا الداغی جوانی که مانع اراذل اوباش مزاحم دختران سبزواری شد، در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. همگان دیدند که چگونه الداغی حتی پس از مشاهده سلاح سرد در دست مزاحمین، دست از مقاومت نکشید و تا پای جان از ناموس ایرانی دفاع کرد. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 9:5 عصر

رئیس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه تهران به خودکفایی در مسائل نظامی رسیده است، تأکید کرد دشمنان نتوانسته‌اند علیه ایران حماقت کنند.

رئیسی: اولین اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران، به منزله نابودی آن خواهد بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه امروز سه‌شنبه، تأکید کرد که ایمان مردم، راز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است و به همین دلیل، دشمنان، این ایمان را هدف قرار داده‌اند.

رئیسی پیش از سفر به سوریه، در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت: ملت ما به این نتیجه رسیده است که این نظام (جمهوری اسلامی)، خیمه است و ولایت، ستون آن است. به همین دلیل به نظام و رهبری ایمان دارند. ما از نظر نظامی به خودکفایی رسیده‌ایم و توانستیم یکی از کشورهای مطرح در صنایع دفاعی و هسته‌ای باشیم. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 9:4 عصر

مشکل اصلی در برقراری سفر زیارتی به سوریه، تأمین پرواز است. با این وجود، اعزام سالانه 50 هزار زائر به حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها مطرح شده و مسؤولان در تلاشند تا زمینه سفرهای زمینی به سوریه را نیز فراهم کنند.

توافق برای تشرف سالانه 50 هزار ایرانی به حرم حضرت زینب (س)/ سفر زمینی به سوریه کی محقق می‌شود؟

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سفرهای زیارتی به سوریه، چند ماه است که با وجود پیگیری‌های سازمان حج و زیارت برقرار نشده و مشتاقان این سفر معنوی به دلیل وضعیت پروازهای داخلی به دمشق، در حسرت زیارت حرم حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما هستند.

نبود پرواز به دمشق به دلیل تحریم‌های احتمالی اروپا

حمیدرضا محمدی، سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به آمادگی برای اعزام زائران به سوریه، معتقد است که شرکت‌های هواپیمایی حاضر به همکاری و پرواز به دمشق نیستند. چرا که در صورت پرواز به دمشق، ممکن است از سوی اروپا تحریم شده و دیگر امکان پرواز به سایر کشورها به ویژه اروپا را نداشته باشند. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 9:3 عصر

به دنبال شلیک موشک‌های مقاومت به شهرک‌های اسرائیلی، 7 صهیونیست زخمی شدند و همین مسأله موجب شد نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس با سایر سران این رژیم جلسه تشکیل دهد و ابعاد این حملات را بررسی کند.

افزایش شمار زخمی‌های اسرائیلی در حملات مقاومت؛ سران صهیونیست جلسه اضطراری برگزار کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از فعال شدن آژیرهای خطر در اراضی اشغالی فلسطین به دنبال حمله راکتی گروه‌های مقاومت خبر دادند.

گروههای مقاومت فلسطین امروز بیش از 20 راکت به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه شلیک کردند که سامانه گنبد آهنین باز هم نتوانست همه راکتها را رهگیری کند و بخشی از راکتها به منازل صهیونیستهای اشغالگر در شهرک «سدیروت» اصابت کرد و باعث آتش‌سوزی شده است. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 9:2 عصر

پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در گزارشی می نویسد: «سفید کردنِ جنایات و رویه‌های مجرمانه رژیم اسرائیل، اقدامی است که تنها با همکاری بین‌المللی میسر شده است. اگر آمریکا واقعا در مورد دموکراسی و ادعاهای دور و درازش در این رابطه مصمم بود و اراده جدی داشت، این مفهوم و گفتمان می‌توانست بنیان پیام اخیر بایدن به رژیم اشغالگر قدس را به مناسبت روز نکبت تشکیل دهد».

«روز نکبت» و پنهان‌کاری عجیب رئیس‌جمهور آمریکا

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها- الف نوشت: پایگاه خبری «میدل ایست مانیتور» در گزارشی با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی موسوم به «روز نکبت» و  پیام اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا خطاب به رهبران و شهروندان صهیونیستی در این رابطه، وی را فردی دانسته که بنیان‌های استعماری تشکیل رژیم جعلی مذکور را در پیام خود پنهان کرده است. رویکردی که البته چندین دهه است در میان رهبران غربی به امری رایج تبدیل شده و آنها از این طریق، تداوم حیات و بقای رژیم اشغالگر قدس را میسر می‌سازند.  ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 9:1 عصر

مدیرمسؤول جنبش دختران انقلاب می‌گوید: در دیداری که فعالان عفاف و حجاب با رهبر انقلاب داشتند، ایشان فرمودند: الان ما به امثال خانم دباغ نیاز داریم که با آن حجاب و 8 بچه‌ای که داشت، پای کار آمد.

مدیرمسؤول جنبش «دختران انقلاب»: امر به معروف و رفع بی‌حجابی به امثال خانم دباغ نیاز دارد+فیلم

خبرگزاری فارس ـ گروه قرآن و فعالیت‌های دینی ـ آزاده لرستانی: دختری که در ششم دی‌‌ماه سال 1396 در تقاطع خیابان انقلاب اسلامی و خیابان وصال شیرازی تهران روسری از سر درآورد و بر چوب آویزان کرد تا به اصطلاح جنبشی را به نام «دختران خیابان انقلاب» ایجاد کند، انتظار نداشت در واکنش به این حرکتش، جنبش مردمی به نام «دختران انقلاب» با حضور چند 10 هزاری دختران محجبه ایرانی شکل بگیرد که امروز نامشان همچنان بر سر زبان‌ها باشد.  ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 8:57 عصر

بغض گلویش را می‌فشارد و آرام و قرار ندارد. مثل همان روز اول تدریسش شده است، درست 20 سال قبل‌؛ آن روز هم یک چنین حسی را تجربه کرده بود. یک حس عجیبی وجودش را احاطه کرده و او شوق درونش را به سختی در مقابل دیگر همکارانش پنهان نگه می‌دارد.

حال و هوای معلمان در یک دیدار خاص/ گلایه «آقا» نسبت به بی‌ثباتی مدیریتی در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: بغض گلویش را می‌فشارد و آرام و قرار ندارد. مثل همان روز اول تدریسش شده است، درست 20 سال قبل‌؛ آن روز هم یک چنین حسی را تجربه کرده بود. یک حس عجیبی وجودش را احاطه کرده و او شوق درونش را به سختی در مقابل دیگر همکارانش پنهان نگه می‌دارد. با خود می‌اندیشد به کلاسی پا می‌گذارد که سال‌هاست آرزویش چنین لحظه‌ای بوده است و همین است که دیگر صبر و قرار ندارد. 

برای دقایقی چشمانش را می‌بندد و افکارش به سال‌های دور باز می‌گردد؛ به همان روزی که برای نخستین بار نگاهش در نگاه 43 کودک 8 ساله گره خورد و حیات زمینی‌اش رنگ دیگر گرفت؛ او در چشمان پاک و معصوم این کودکان، کسوت دوست داشتنی «معلمی» را شناخت و لحظه لحظه زندگی‌اش سرشار از عشق شد. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 8:56 عصر

سفیر ایران با بیان اینکه ورود رئیس جمهور به سوریه، جشن پیروزی ??مقاومت?? و نشانگر سیاست اصولی ما در حمایت از دولت و ملت سوریه است، گفت: ما در جای درست تاریخ ایستادیم و ??با هم?? پیروز شدیم.

سفر رئیسی به دمشق، جشن پیروزی ??مقاومت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) 13 اردیبهشت ماه در رأس هیأتی سیاسی و اقتصادی و در پاسخ به دعوت بشار اسد رئیس جمهور سوریه وارد دمشق شد.

این نخستین سفر رئیس جمهور ایران به سوریه بعد از 13 سال است. ادامه مطلب...

چهارشنبه 102 اردیبهشت 13 , ساعت 8:56 عصر

سفیر ایران با بیان اینکه ورود رئیس جمهور به سوریه، جشن پیروزی ??مقاومت?? و نشانگر سیاست اصولی ما در حمایت از دولت و ملت سوریه است، گفت: ما در جای درست تاریخ ایستادیم و ??با هم?? پیروز شدیم.

سفر رئیسی به دمشق، جشن پیروزی ??مقاومت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) 13 اردیبهشت ماه در رأس هیأتی سیاسی و اقتصادی و در پاسخ به دعوت بشار اسد رئیس جمهور سوریه وارد دمشق شد.

این نخستین سفر رئیس جمهور ایران به سوریه بعد از 13 سال است. ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ