سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وفاداری، عامل الفت گرفتن [مردم با شخص] است. [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 89 دی 16 , ساعت 5:30 عصر

با سلام خدمت تمامی دوستان . انشاالله روزهای خوبی داشته باشید فرارسیدن ماه صفرالمظفر را به شما تسلیت عرض میکنم .هر کجا هستید موفق باشید.

این یه مطلب خیلی باحال از بچه های جنگ . امیدوارم خوشتون بیاد.

وصیت نامه ی کامل شهید اکبر غلامپور :

چون زمان شروع عملیات نزدیک است ، وقت نوشتن ندارم . این را به همه بگویید که به وصیت دیگر شهدا عمل نمایند .

شادی ارواح طیبه شهدا ، امام شهدا ، اموات ،اموات دسته جمع و بالاخص اموات من حقیر فاتحه مع الصلوات..  


شنبه 89 دی 11 , ساعت 8:29 صبح

اعجاز 9دی را با طبیعیات نمی توان تحلیل کرد

از بعد از روز 9دی ماه، هرچه فکر می کنم چه شد این سیل "بی سابقه"، تاکید می کنم "بی سابقه"، به خیابانها ریختند و تندترین شعارها را علیه هاشمی، خاتمی، موسوی، کروبی، خوئینی ها و ... را سردادند به جز یک مولفه هیچ چیز دیگر ذهن مرا یاری نمی کند. "دخل و تصرف"!

بله دخل و تصرفی باید اتفاق افتاده باشد. یادم هست که دکتر خرمشاد درباره انقلاب اسلامی و علت بروز آن یکی از علتهایی که ذکر می کرد دخل و تصرف امام در دل ها و اذهان مردم بود. او می گفت علل و عوامل طبیعی از قبیل اقتصاد، تبعیض و ... را شاید نتوان عامل بنیادی این خیزش عمومی به حساب آورد.

نمی دانم چه کسی! ولی تقریبا مطمئنم یا خود امام حسین(ع) یا امام زمان(عج) و یا شاید هم نفس قدسی مقام معظم رهبری(دام ظله) در روح مردم دخل و تصرف نمودند.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 دی 6 , ساعت 10:25 عصر

هشت سال دفاع مقدس، تنها جنگ ایران و عراق نبود بلکه تقابل همه اسلام با همه کفر بود و همین مسئله باعث شده بود امثال ژوان کورسل ها که ایرانی هم نبودند در این جنگ با افتخار شرکت کنند و پا به پای رزمندگان ایرانی علیه کفر بجنگند.

* جوان مسیحی که شیعه شد

ادامه مطلب...

یکشنبه 89 دی 5 , ساعت 9:26 صبح

.

وقتی از گوشه و کنار خبر شدیم که بازیگر نقش«خاله قزی» در سریال پرطرفدار «خوش نشین‌ها» مادر شهید است، به فکر افتادیم که برای مصاحبه برویم سر وقتش.شب جمعه ، سوم محرم مطابق قرار قبلی به منزل خانم سعیدی ، واقع در یکی از محلات جنوب شهر تهران رفتیم.



به گزارش آخرین نیوز به نقل از فارس وقتی از گوشه و کنار خبر شدیم که بازیگر نقش«خاله قزی» در سریال پرطرفدار «خوش نشین‌ها» مادر شهید است، به فکر افتادیم که برای مصاحبه برویم سر وقتش. بچه‌های حماسه و مقاومت چون سر و کاری با هنرپیشه جماعت ندارند، دسترسی شان هم به آن ها سخت است. رفتیم سراغ همکاران فرهنگی‌مان. دوستی که حوزه اش به این کارها مربوط می شد ، گفت تلفنش را دارم و بهتان می دهم اما مودبانه پیچاندمان. رقابت کاری بود دیگر و دست ما هم به هیچ کجا بند نبود. یکی دیگر از همکارها را واسطه کردیم که بیا از این هم حوزه ایتان تلفن خانم سعیدی را بگیر. بنده خدا تمام تلاشش را کرد اما رویش زمین خورد. خلاصه خیلی غصه مان شد که کاری ازمان برنمی آید. در کمال ناامیدی به رفیقی قدیمی تلفن زدم که اصلا ربطی به سینما و تلویزیون نداشت اما خیلی تیز بود. گفت برایت پیدایش می کنم اما در عوض باید نوار صوتی پیام امام خمینی را که داشتی به من هم بدهی. گفتم شما ما را راه بیانداز.بنده تقدیم می کنم. به ?? ساعت نکشید که زنگ زد و گفت: یادداشت کن… از این جا به بعد ترس داشتیم که این بنده خدا یا جواب درستی به ما ندهد ، یا اصلا قضیه شهید شدن پسرش درست نباشد. راستش خیلی با عزت و احترام هم برخورد کردند و وقتی فهمیدند کار ما به شهیدشان مربوط است ، بیشتر هم تحویلمان گرفتند.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 89 دی 2 , ساعت 9:59 صبح

قانون هدفمندی یارانه ها از منظری متفاوت

بسم الله الرحمن الرحیم

 

میخواهم از یک منظر دیگه قانون هدفمندی یارانه ها  رو تحلیل کنم  این روزها زیاد از اثراتش وضرورتش و مراحلشو ...شنیدیم وخوندیم من به چیز دیگه ای رسیدم

این که این  طرح و اجرا شدنش به هر دلیل ... چرخید وچرخید تا بالاخره بعد از چند سال تو این زمان اجرایی شد حکمتی داره که درکش هوش زیاد و دقت زیادی نمی خواد حالا کافیه ما به دولت مردان اعتماد کنیم و از خدا خیر وصلاح امت اسلامی رو بخواهیم به هر حال این هم کم از جهاد ها واز خودگذشتگیهای که مردم دوران مبارزات انقلاب  وبعدش مردم در دفاع مقدس 8ساله و خون دلهای بعدش داشتن نیست بالاخره یکی از مراحل ساختن این کشور وتحویلش به حضرت صاحب  همین بحث اقتصادی و اصلاح الگوی مصرفه دیگه .یعنی امتحان زمان ما ابتلاییه که یکی از هزاران اثرش انشاء الله اصلاح رفتار در مصرف ، قناعت وشاکر بودنه. به قول یه عزیزی ما چطور از غذای مهمانخانه امام رضا جون نمیذاریم یه دونه زمین بیفته خوب اینجام که مملکت امام مهدی (روحی فداه) باید مواظب قطره قطره آب  و دونه دونه ی گندم و مصرف انرژی باشیم تا یه کشور آباد پر از نعمت تحویل صاحب خونه بدیم . ان شاء الله


<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ