سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا روزه‏دار که از روزه خود جز گرسنگى و تشنگى بهره نبرد ، و بسا بر پا ایستاده که از ایستادن جز بیدارى و رنج برى نخورد . خوشا خواب زیرکان و خوشا روزه گشادن آنان . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 102 فروردین 27 , ساعت 1:50 صبح
نماز عید فطر به‌امامت امام خامنه‌ای برگزار خواهد شد

ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و به‌امامت رهبر انقلاب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان اللّه تعالی علیه) و به‌امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) برگزار خواهد شد.

متن این اطلاعیه به‌شرح زیر است:

روزه‌داران ارجمند؛

با سلام و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، به استحضار می‌رسانیم؛ به‌فضل الهی، نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (رضوان اللّه تعالی علیه) و به‌امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدّ ظلّه العالی) برگزار خواهد شد. ادامه مطلب...

یکشنبه 102 فروردین 27 , ساعت 1:49 صبح
اختصاصی/ سدید365؛ جدیدترین موشک تاپ‌اتک ایرانی با موفقیت آزمایش شد

موشک ضدزره «سدید365»، جدیدترین موشک تاپ‌اتک ایرانی با موفقیت توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آزمایش شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، آزمایش موشک ضدزره سدید365 جدیدترین موشک تاپ‌اتک ایرانی با موفقیت توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد. ادامه مطلب...

یکشنبه 102 فروردین 27 , ساعت 1:49 صبح
  •  
  •  
  •  
پیام تسلیت امام خامنه‌ای درپی گذشت عماد افروغ

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دانشمند فرزانه و انقلابی آقای عماد افروغ را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دانشمند فرزانه و انقلابی آقای عماد افروغ را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت دانشمند فرزانه و انقلابی مرحوم آقای دکتر عماد افروغ رحمةالله علیه را به خاندان گرامی و دوستان و همکاران و شاگردان ایشان صمیمانه تسلیت عرض میکنم و صبوری و آرامش روحی برای آنان و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم که در سحرگاه جمعه و قدر به لقاءالله پیوست مسألت مینمایم. تلاش‌های فکری‌اش مقبول حق و یادش گرامی باد.

سیّدعلی خامنه‌ای

1402/01/26

 

 


یکشنبه 102 فروردین 27 , ساعت 1:48 صبح
رسانه عبری خبر داد: حمله سایبری بی‌سابقه به 60 وب‌سایت اسرائیل طی 2 روز گذشته

یک رسانه عبری زبان فاش کرد طی دو روز گذشته اسرائیل مورد بی سابقه‌‌ترین حمله سایبری طی سال‌های اخیر قرار گرفته و دست کم 60 وبسایت مهم در این مدت هک شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان یسرائیل هیوم در گزارشی که ساعاتی پیش در پایگاه خبری خود منتشر کرد، خبر داد، همزمان با روز جهانی قدس که ایران آن را گرامی می‌دارد تا به امروز دست کم 60 وبسایت مهم اسرائیلی از دسترس خارج شدند که این آمار در یک پروسه زمانی دو روزه در تاریخ اسرائیل بی سابقه بوده است. ادامه مطلب...

یکشنبه 102 فروردین 27 , ساعت 1:47 صبح
صدها هزار صهیونیست علیه نتانیاهو تظاهرات کردند / احتمال وقوع درگیری خونین افزایش یافت

در ادامه بحران بزرگ شکل گرفته در جامعه صهیونیست، پانزدهمین شنبه اعتراضات نیز در تل‌آویو و بقیه شهرهای فلسطین اشغالی در حال برگزاری است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت احارانوت گزارش داد، همچون هفته‌های گذشته، خیابان کابلان در تل‌آویو کانون اصلی اعتراضات علیه نتانیاهو را تشکیل می‌دهد و تا لحظه تهیه خبر بیش از 140 هزار نفر در آن گردهم آمده‌اند.

همزمان با تل‌آویو ده‌ها هزار نفر هم در شهر نتانیا و همین تعداد نیز در خیابان‌های حیفا تجمع کرده‌اند در حالی که تجمع معترضین همچون هفته‌های گذشته در برابر محل اقامت وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی هم برگزار شد. ادامه مطلب...

شنبه 102 فروردین 26 , ساعت 12:59 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ إنّی أسْألُکَ فیه ما یُرْضیکَ وأعوذُ بِکَ ممّا یؤذیک وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ ولا أعْصیکَ یا جَوادَ السّائلین.

خدایا، در این ماه آنچه تو را خشنود می کند از تو درخواست می کنم و از آنچه تو را بیازارد به تو پناه می آورم و از تو در این ماه توفیق اطاعت و ترک نافرمانی ات را خواستارم، ای بخشنده به نیازمندان.

ماه رمضان

 


شنبه 102 فروردین 26 , ساعت 12:58 صبح

کیهان نوشت: در حالی که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و تمام ملت‌های مسلمان با برپایی روز قدس مرگ این رژیم کودک‌کش را فریاد می‌زنند، شیخ عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفته است؛ باید موجودیت اسرائیل به رسمیت شناخته شود!.

گفت وشنود کیهان: گرونه یا حرومه؟

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در بخش گفت و شنود در مطلبی تحت عنوان «  گرونه یا حرومه؟»، نوشت:

گفت: در حالی که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و تمام ملت‌های مسلمان با برپایی روز قدس مرگ این رژیم کودک‌کش را فریاد می‌زنند، شیخ عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان گفته است؛ باید موجودیت اسرائیل به رسمیت شناخته شود!

گفتم: رژیم صهیونیستی با قتل عام مردم مسلمان فلسطین و آواره کردن مردم مظلوم آن سامان و غصب سرزمین مادری آنها ایجاد شده و از آغاز شکل‌گیری تا‌کنون هم از هیچ جنایتی علیه مردم فلسطین دریغ نکرده است! این عبدالحمید از کدام آبشخور آب می‌خورد؟! ادامه مطلب...

شنبه 102 فروردین 26 , ساعت 12:57 صبح

امام علی (ع) خطاب به یکی از کارگزاران حکومتی که دست به غارت اموال عمومی زده بود، می‌نویسد: تو اموالی را که برای یتیمان ذخیره شده بود غارت کرده‌ای، همان گونه که گرگ درنده بز مجروح را می‌رباید، آن اموال را به یغما برده‌ای.

برخورد امام علی (ع) با ویژه‌خوار بیت‌المال/ 4 حقی که مردم بر حکومت دارند

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس،‌ یکی از سفارش‌های مهم امام علی (ع)، برقراری عدالت، توجه به قشر ضعیف و مبارزه با دست‌اندازان به اموال عمومی و ویژه‌خواران است؛ چنان که در نامه 41 نیز خطاب به پسر عموی خود عبید? بن عباس، یکی از کارگزاران حکومتی که دست به غارت اموال عمومی زده بود، می‌نویسد: تو اموالی را که برای یتیمان و بیوه زنان ذخیره شده بود را غارت کرده‌ای، و همان گونه که گرگ درنده بُز مجروحِ دست و پا شکسته را می‌رباید، آن اموال را به یغما برده‌ای. وای بر تو! گویی ارث پدر و مادرت را با شتاب به خانه و خانواده‌ات سرازیر می‌کنی: «وَاخْتَطَفْتَ مَا قَدَرْتَ عَلَیْهِ مِنْ أَمْوَالِهِمُ الْمَصُونَةِ لِأَرَامِلِهِمْ وَأَیْتَامِهِمُ اخْتِطَافَ الذِّئْبِ الْأَزَلِّ دَامِیَةَ الْمِعْزَى الْکَسِیرَةَ ... کَأَنَّکَ حَدَرْتَ إلَى أَهْلِکَ تُرَاثَکَ مِنْ أَبِیکَ وَاُمِّکَ . فَسُبْحَانَ اللهِ ! أَمَا تُؤْمِنُ بِالْمَعَادِ؟! أَوَ مَا تَخَافُ نِقَاشَ الْحِسَابِ؟!». ادامه مطلب...

شنبه 102 فروردین 26 , ساعت 12:56 صبح

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: چرا مردم کوفه، قاتل حسین(ع) شدند نه مردم بصره و شام؟ چون این‌ها قدردان ولایت علی(ع) نبودند و برایش کم گذاشتند. بترسیم از اینکه نعمت ولایت را ساده بگیریم؛ خدا از حق خودش می‌گذرد ولی از حق اولیائش نمی‌گذرد.

پناهیان: ناشکریِ ولایت علی، کوفیان را به قاتل حسین تبدیل کرد

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در سحرهای ماه مبارک رمضان با حضور در برنامه «ماه من» که به‌طور مستقیم از شبکه سه پخش می‌شود درباره تلقی‌های ناصواب از دین و آثار تحریف دین به گفتگو می‌پردازد. در ادامه گزیده‌ای از بیست و یکمین جلسه این مبحث را می‌خوانید:

  ولایت در «دین‌داریِ شاکرانه» چه جایگاهی دارد؟   ادامه مطلب...

شنبه 102 فروردین 26 , ساعت 12:55 صبح

گوش تو با ماست مادر؟ صدایمان را می‌شنوی ای سرزمین پیامبران؟ پس تا آن روز، گهواره‌هایت را تکان بده فلسطین و بلند لالایی بخوان. لالاییِ «فتح خیبر به دست حیدر». آن‌ها هزاران سال است که از داستانِ دستانِ مردان ما می‌ترسند.

گهواره‌هایت را تکان بده «فلسطین» و لالایی بخوان/ لالایی فتحِ «خیبر» به دست «حیدر»!‌

خبرگزاری فارس؛ حنان سالمی: و یاد می‌کنم خواهران و برادرانم را در مسجد الأقصی. آن‌گاه که چشم در چشم شیاطینِ تا بن دندان مسلح، کلام خدا را بر سینه‌هاشان فشردند و با تمام جانِ زخم کشیده‌ و مُشت‌های خونینِ در هم فشرده شده‌شان، آیه خواندند: «ما در تورات به بنی اسرائیل خبر دادیم که قطعاً دو بار در زمین فساد خواهید کرد و در برابر طاعت خدا به سرکشی و طغیان و نسبت به مردم به برتری جویی و ستمی بزرگ دچار خواهید شد. پس هنگامی که نخستین وعده فرا رسد، گروهی از بندگانِ سختْ جنگ‌جو و نیرومند خود را بر ضدّ شما می‌انگیزیم تا شما را سخت در هم کوبند؛ حتی برای به دست آوردن مجرمان، خانه‌ها را جست‌وجو می‌کنند؛ و این است وعده‌ای قطعی!» ادامه مطلب...

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ