سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چگونه کسی که پاره ای از آنچه را دارد، نمی بخشد، محبّت کامل دوستش را می خواهد ؟ [عیسی علیه السلام]
 
یکشنبه 103 مهر 1 , ساعت 8:29 صبح

سید «حسن نصرالله» سه‌شنبه درباره تحولات منطقه سخنرانی می‌کند

دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه عملیات تروریستی اخیر در لبنان به منزله اعلان جنگ است، گفت که با وجود این ضربه همچنان به نبرد با اشغالگران ادامه می‌دهیم.

سرویس جهان مشرق - رهبر مقاومت اسلامی لبنان، سید حسن نصرالله، در واکنش به حوادث دو روز گذشته، حملات تروریستی رژیم صهیونیستی و تحولات منطقه، سخنرانی خود را آغاز کرد.

آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله

سید حسن نصرالله در این سخنرانی بعد از تسلیت گفتن شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت در جبهه نبرد با دشمن صهیونیستی تاکید کرد: در ابتدا از دولت لبنان، مراکز پزشکی، بیمارستان ها و پزشکان به دلیل فشاری که در پذیرش تعداد زیادی از زخمی ها به ویژه از ناحیه چشم متحمل شدند تشکر می کنم. ما شاهد بزرگترین عملیات اهدای خون در تاریخ لبنان بودیم. ادامه مطلب...

یکشنبه 103 مهر 1 , ساعت 8:24 صبح

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم، مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر رحیم صفوی مشاوره عالی فرمانده معظم کل، امیر عزیز نصیر زاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر صباحی فر فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه و سردار رادان فرمانده فرماندهی کل کشور حضور دارند.

رژه نیروهای مسلح در تهران برگزار شد/ نمایش جدیدترین پهپاد ساخت ایران با نام «شاهد 136B»/موشک جهاد برای اولین‌بار به نمایش درآمد +عکس

پس از سخنرانی رییس جمهور، یگان‌های پیاده و محمول نیروهای مسلح از مقابل جایگاه اصلی رژه خواهند رفت. ادامه مطلب...

یکشنبه 103 مهر 1 , ساعت 8:23 صبح
پزشکیان

به گزارش مشرق، دکتر مسعود پزشکیان در سی و هشتمین همایش بین المللی وحدت اسلامی با حضور اندیشمندان و علما از کشورهای مختلف اسلامی در سالن اجلاس سران گفت: باید دست به دست هم دهیم، وحدت و انسجام ما مسلمانان قدرتمان را افزایش می‌دهد.

وی افزود: هفته مقدس وحدت و ولادت امام جعفر صادق(ع) را خدمت همه میهمانان و بزرگواران عزیز تبریک عرض می‌کنم، صحبت کردن من در حضور شما زیره به کرمان بردن است، چیزهایی که از شما یاد گرفتیم را تحویل می‌دهیم.

رئیس جمهور ادامه داد: تمام شعارم در کشور این بوده که باید دست به دست هم دهیم، وحدت و انسجام ما مسلمانان، می‌تواند قدرت ما را افزایش دهد. ادامه مطلب...

یکشنبه 103 مهر 1 , ساعت 8:21 صبح
نامه قالیباف خطاب به سیدحسن نصرالله

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و رئیس مجلس لبنان جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح است:

حضرت حجةالاسلام‌والمسلمین سید حسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

سلام‌علیکم؛

عملیات تروریستی رژیم نژادپرست صهیونیستی علیه مردم لبنان و غیرنظامیان را، که بیانگر خوی ددمنشانه و تجاوزکاران? رژیم صهیونیستی و تلاش برای گسترش دامن? جنگ در منطقه است، شدیداً محکوم می‌کنیم. ادامه مطلب...

یکشنبه 103 مهر 1 , ساعت 8:20 صبح

به گزارش مشرق، همزمان‌ با خجسته‌ سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و امام‌ جعفر صادق علیه‌السلام، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان سی‌وهشتمین کنفرانس وحدت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.Play

00:32
-00:34Mute

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کردند: اگر امت اسلامی از قدرت درونی خود استفاده کند رژیم صهیونیستی از قلب جامعه اسلامی برداشته خواهد شد.

ایشان فرمودند: یکی از بزرگترین درس‌های نبوی امت‌سازی و تشکیل امت اسلامی است. دنیای اسلام امروز به این درس نیاز دارد.

رژیم صهیونیستی از قلب جامعه اسلامی برداشته می‌شود

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه دولت‌ها می‌توانند در زمینه تشکیل امت اسلامی کمک کنند، گفت: البته انگیزه در دولت‌ها خیلی قوی نیست و خواص دنیای اسلام می‌توانند این انگیزه را قوی کنند. ادامه مطلب...

یکشنبه 103 شهریور 25 , ساعت 10:28 صبح

میلاد محمد (ص)

ربیع کلمه عربی است که در زبان فارسی  به معنی بهار  است و ربیع الاول یکی از ماههای قمری است که مناسبت های مذهبی زیادی در این ماه ثبت شده است.یکی از این مناسبتها ، میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) امام ششم شیعیان می باشد.

 حضرت محمد (ص) در روز هفدهم ماه ربیع الاول به دنیا آمده است.این روز ، یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان می باشد و آنها این روز را جشن می گیرند. ادامه مطلب...

یکشنبه 103 شهریور 25 , ساعت 10:26 صبح
قالیباف: غزه پایتخت قلب‌های مسلمانان است

رئیس مجلس شورای اسلامی بر اهمیت وحدت مسلمانان در حمایت از مسئله فلسطین تأکید کرد و غزه را "پایتخت قلب‌های مسلمانان" خواند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در نطق پیش از دستور خود در روز یکشنبه، فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را به ملت ایران تبریک گفت. ادامه مطلب...

یکشنبه 103 شهریور 25 , ساعت 10:25 صبح
ژنرال صهیونیست:حزب‌الله می‌تواند حیفا را با خاک یکسان کند

یک ژنرال ارشد صهیونیست سناریوهای مرگباری را برای رژیم صهیونیستی در صورت گسترش جنگ با حزب‌الله ترسیم و تأکید کرد: افکار عمومی اسرائیل باید بدانند که ما یک ارتش کوچک داریم و اسرائیل قدرت ماندن در جنگی طولانی را ندارد و جنگ کنونی را هم باخته است. ادامه مطلب...

چهارشنبه 103 شهریور 21 , ساعت 9:52 صبح

آیت الله محفوظی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش ایکنا، آیت‌الله عباس محفوظی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و از نزدیکان آیت‌الله بهجت شب گذشته در سن 96 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

وی از چند روز قبل به دلیل شدت کسالت در بیمارستانی در قم بستری شده بود.

آیت‌الله محفوظی در سال 1307 در یکی از روستاهای شهرستان رودسر و در میان خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمده بود و طی سال‌های گذشته به عنوان یکی از اساتید دروس خارج حوزه علمیه قم به تربیت طلاب اشتغال داشت.

آن مرحوم در نجف اشرف نزد آیات عظام حلی و شاهرودی کسب فیض نمود و در قم از دروس بزرگانی، چون آیات عظام بروجردی، امام خمینی، گلپایگانی، داماد، حجت و علامه طباطبایی استفاده کرد و علاوه بر جدیت در درس و بحث و تألیفات، اقداماتی در امور خیر نظیر تأسیس دانشگاه و مرکز معلولین و مدارس علمیه و دستگیری از نیازمندان انجام داد.

زمان برگزاری مراسم تشییع، تدفین این عالم وارسته متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ