سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در کتاب نخستین نوشته شده است : ای پسرآدم! رایگان یاد ده؛ همان گونه که رایگان یاد گرفتی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 88 مرداد 2 , ساعت 11:4 صبح
توهین شرکت متروی تهران به اصولگرایان

در بخش دیگری از شکواییه آمده است " اگر اندک خللی در کار مترو باشد، ناشی از کار مداوم قطارها بدون تامین قطعات آن و در انتظار تامین اعتبار مدیران ارشد نظام است"، این اداعا در حالی مطرح می شود که رئیس جمهور در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه های جمعی در پایان دومین دور سفر استانی هیئت دولت به استان تهران، گفت:" دولت طی چهار سال گذشته 7/4 برابر کمک های دولت های قبلی به مترو کمک کرده است."

به گزارش سرویس سیاسی برنا در ادامه شکایت های زنجیره ای خاندان هاشمی رفسنجانی از رسانه های کشور از جمله روزنامه ایران، سایت خبری رجا و خبرگزاری فارس که همه نشان از بغض سیاسی آنها در انتخابات اخیر ریاست جمهوری دارد، فرزندان و حامیان هاشمی رفسنجانی از مدیرعامل شبکه خبری برنا نیز شکایت کردند.


شرکت متروی تهران در شکایت خود به خبر شبکه خبری برنا در خصوص نقص فنی مترو در ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی در روز برگزاری همایش حامیان احمدی نژاد در مصلی تهران، اعتراض کرده و آن را خلاف واقع دانسته اند.

در بخشی از متن این شکایت نامه آمده است: " در برهه زمانی تبلیغات انتخاباتی نامزدها و در حالی که جناح موسوم به اصولگرایان در جهت پیشبرد اهداف خود از هیچ تهمتی نسبت به شاگردان امام راحل و همرزمان قدیمی و همراهان کنونی رهبر فرزانه انقلاب دریغ نکرده اند..."

سه سطر فوق از متن شکوائیه شرکت وابسته به محسن هاشمی گویای مطالبی است که ذهن هوشیار یک ایرانی مسلمان را به تلاش وا می دارد، تلاش برای پیدا کردن رابطه ای هر چند اندک میان واژه های این جملات و یافتن شباهتی میان ارزش ها و آرمان های امام راحل و شاگردانی که در جبهه مقابل اصولگرایی قرار دارند. 
به واقع همراهان کنونی رهبر ایران ، کسانی هستند که در طبق فرمایشات ایشان به دنبال تفرقه و دشمنی نیستند، حامی ملت و دولتند و در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در قالب یک نظام واحد تمام تلاش خود را می کنند.
بنا بر گزارش برنا در این چهار سال مقام معظم رهبری همیشه با نگاهی تازه و شفاف به دولت نگاه کردند ، دولتی اصولگرا که حامی ملت است و در خدمتگزاری این دولت، شکی نیست. محور و شعار این دولت، خدمت به مردم است. در چنین دولتی که گرایشات سیاسی آن هم در داخل و هم در خارج مشخص است، دروغ و کذب جایی ندارد و رسانه ها و مطبوعات این نظام در راستای تحقق آرمان های انقلاب است که قلم می زنند و اخبار را منتشر می سازند.

اما کارشکنی ها ، سیاه نمایی ها و تبلیغات سویی که متاسفانه از سوی برخی افراد و احزاب داخلی و خارجی که با پشتوانه ایادی داخلی، علیه دولت نهم و حالا در آستانه دولت دهم، صورت گرفت، خود به خوبی بیانگر و آشکار کننده چیزی است که اینان درصدد اثباتش برآمده اند. امام راحل در زمان رهبری انقلاب اسلامی همواره به اتحاد و یکپارچگی میان دولت و ملت سفارش فرمودند و مقام معظم رهبری نیز به این نکته پی در پی اشاره می فرمایند. با این توصیفات مشخص است که چه کسی با دولت و مردم است و چه کسی بر دولت و مردم!
ربیعی مدیرعامل متروی تهران در بخش دیگری از شکواییه خود در توجیه کاستیهای مترو گفته است :" اگر اندک خللی در کار مترو باشد، ناشی از کار مداوم قطارها بدون تامین قطعات آن و در انتظار تامین اعتبار مدیران ارشد نظام است"، این اداعا در حالی مطرح می شود که رئیس جمهور در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه های جمعی در پایان دومین دور سفر استانی هیئت دولت به استان تهران، گفت:" دولت  طی چهار سال گذشته 7/4 برابر کمک های دولت های قبلی به مترو کمک کرده است."

با توجه به این آمار و انتشار خبر پرداخت کامل بودجه میلیاردی مترو توسط وزارت کشور،باید پرسید که اگر این بودجه ها صرف تأمین قطعات و تعمیر نواقص  و خدمت رسانی به مردم نشده است که قانونا باید می شده است،پس این بودجه های کلان در چه محلی هزینه شده است؟؟؟


لیست کل یادداشت های این وبلاگ