سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در فراگیریش پرهیزگاری نورزد، خداوند به یکی از این سه چیزمبتلایش می کند : یا او را در جوانی بمیراند یا وی را در روستاها بیفکند و یا به خدمت پادشاه مبتلا گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 88 مرداد 2 , ساعت 11:2 صبح

احمدی نژاد در مراسم تودیع مشایی:
مشایی از من جدا شد/امیدواریم در سطح بالاتری از خدمات ایشان استفاده کنیم

احمدی نژاد افزود: اگر چه به نظر می رسد ایشان به ظاهر از من جدا شدند، اما امیدواریم در سطح بالاتری از خدمات ایشان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، محمود احمدی نژاد در مراسم معارفه بقایی به عنوان رییس جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و تودیع اسفندیار رحیم مشایی با اشاره به این که موضوع آفرینش عالم هستی انسان است، گفت: ماموریت اصلی انسان توجه و پافشاری بر این نکته است که همه عالم در خدمت انسان است.

وی افزود در این میان توجه به میراث مشترک فرهنگی بشر بسیار مهم و ضروری است، و نقش سازمان میراث فرهنگی بسیار برجسته است.
رییس جمهور ادامه داد: به عنوان خادم کوچک از امواج ملت می بینیم که امروز سازمان میراث فرهنگی به مراتب بهتر از سالهای گذشته فعالیت می کند.
احمدی نژاد گفت: طی چندسال گذشته سازمان میراث فرهنگی از یک سازمان کوچک به یکی از مهم ترین دستگاه های کشور تبدیل شده است چرا که کار بقیه دستگاه ها خدمت رسانی است در حالیکه کار اصلی سازمان میراث فرهنگی توجه به انسان است.
رییس جمهور تصریح کرد: من از شما به خاطر توجه و تلاشی که در این چند سال گذشته به خرج داده اید ، تشکر و قدردانی می کنم.
احمدی نژاد گفت : البته ما نتوانستیم آن طور که باید و. شاید از نظر بودجه با دست باز در خصوص این سازمان برخورد کنیم چرا که حجم کار بسیار بالاست.
وی افزود: حراست از میراث فرهنگی به عنوان یکی از مهم ترین وظایف این سازمان مطرح است، چرا که اقتصاد تاریخ و آینده ما نیز بر اساس میراث فرهنگی است.
وی ادامه داد: ما حتی در دورترین روستاهای کشور نیز شاهد میراثی بزرگ از جامعه امروز و گذشته ایران هستیم.
رییس جمهور با اشاره به مدیریت مشایی بر این سازمان گفت: ایشان مانند چشمه زلال هستند و در این 25 سالی که خدمت ایشان بوده ایم، دیدیم که ایشان چقدر آدم بی غل و غشی است. من واقعا به حال وی غبطه می خورم که لحظه ای و ساعتی را صرف کارهای بیهوده نمی کند.
احمدی نژاد در ادامه سخنان خود گفت: برخی از من سوال می کنند که چرا تا این اندازه به آقای مشایی علاقه دارید و من پاسخ می دهم به هزار دلیل به ایشان علاقمندم؛ یکی از دلایل آن، این است که وقتی انسان با ایشان می نشیند و گفت و گو می کنید، انگار با خودش نشسته و هیچ احساس فاصله ای نمی کند؛ قلب او چون آینه شفاف و روشن است.
احمدی نژاد افزود: اگر چه به نظر می رسد ایشان به ظاهر از من جدا شدند، اما امیدواریم در سطح بالاتری از خدمات ایشان استفاده کنیم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ