سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشم زخم راست است و افسون راست ، و جادوگرى حق است و فال نیک درست و فال بد نه راست ، و بیمارى از یکى به دیگرى نرسد و بوى خوش بیمارى را بهبود دهد ، و عسل درمان بود . و سوارى و نگریستن به سبزه درمان بیمارى . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 92 شهریور 7 , ساعت 10:30 عصر

آش جنگ افروزی علیه سوریه آنقدر شور شده که گروه‌های حامی صلح در تمامی نقاط جهان را به اعتراض و برپایی راهپیمایی علیه این مساله واداشته است؛ گروه‌هایی که در فضای اینترنت هم بسیار فعال هستند و به عنوان یک رسانه مستقل علیه جنایت‌های کشورهای غربی فعالیت می‌کنند. 

 

به گزارش رجانیوز، متن زیر که به عنوان یک طنز در صفحه فیس‌بوک گروه «دست از سر سوریه بردارید» منتشر شده، روایتی جالب به سبک کتاب‌های «برای ساده‌لوح‌ها...» یا‌‌ همان Dummies است که به هجو دلایل یورش احتمالی نظامی علیه سوریه می‌پردازد. کتاب‌های دامیز در ابتدای آخرین دهه? قرن بیستم، در ایالات متحده آمریکا، با هدف آشنایی عامه? مردم با مباحث مربوط به علوم مختلف به چاپ رسید. این کتاب‌ها به سبب نثر ساده و نتیجتاً فهم آسان مطالب به سرعت جایگاه ویژه‌ای در بازار آمریکا و اروپا پیدا کردند. 

 «چگونه یک جنگ را با سوریه آغاز کنیم؟» برای ساده‌لوح‌ها

مرحله اول: دقیقا همزمان با حضور کار‌شناسان بررسی سلاح‌های شیمیایی در سوریه، مساله حمله شیمیایی توسط ارتش سوریه به مخالفان را در دستور کار رسانه‌های جهان قرار بدهید. 

مرحله دوم: زمانی که دولت سوریه به بازرسان سازمان ملل برای بررسی مناطق مورد ادعای حمله شیمیایی، اجازه بازرسی می‌دهد، اعلام کنید که زمان گذشته است و دیگر خیلی دیر است و نیازی به بررسی بازرسان برای اثبات این مساله وجود ندارد. 

مرحله سوم: مدعی شوید که قوانین بین‌المللی قابل تطبیق با نیروهای ناتو و شورای همکاری خلیج فارس نیستند و این گروه‌ها برای تهاجم نظامی به کشورهای مختلف نیازی به کسب اجازه از شورای امنیت سازمان ملل ندارند. 

مرحله چهارم: از نیروهای شورشی مخالف دولت سوریه برای حمله به بازرسان شیمیایی سازمان ملل و خارج کردن آنان از خاک این کشور استفاده کنید. 

 

مرحله پنجم: بوم... بوم... بوم... (صدای انفجار بمب و موشک



لیست کل یادداشت های این وبلاگ