سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که بر اثر هر گناهی از برادرانش کناره گیری کند، دوستانش کم شوند . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 89 شهریور 20 , ساعت 9:0 صبح

5 تا از جالب ترین ها

eggs , nootbooks in bath /a*1ج  eggs , nootbooks in bath دفتریادداشت در حمام , تخم مرغ eggs , nootbooks in bath /a*1ج

 1. تخم مرغ هوشمند
eggs , nootbooks in bath /a*1ج

متخصصان در انگلیس تخم مرغی ساخته اند که با تغییر درجه دما یک لوگو بر روی ان نمایان می شود که از این طریق می توان فهمید تخم مرغ پخته یا عسلی شده.

 2. دفترچه ضد آب برای یادداشت ایده ها در حمام

eggs , nootbooks in bath /a*1ج

ممکن است شما هم از دسته افرادی باشید که در طول روز ایده های زیادی به ذهنتان خطور می کند. افکار و اندیشه هایی که بسیاری از آنها می توانند به واقعیت تبدیل شوند و برخی از آنها حتی شاید تحولی عظیم در زندگی تان ایجاد کنند. بنابراین همیشه سعی کنید حتی کوچکترین ایده یا کاری که به ذهنتان می رسد را جایی یادداشت کنید تا بعداً آن را فراموش نکنید.

 

حمام یکی از بهترین مکان های دنیا برای فکر کردن است. اما مشکل بزرگ این است که در حمام امکان یادداشت برداری وجود ندارد. و شرکت Calmar Consulting هم برای کمک به این افراد و جلوگیری از فراموش شدن ایده هایشان، دفترچه یادداشتی ضد آب ساخته است. این دفترچه یادداشت به همراه یک قلم مخصوص که با قیمت ? تا ?? دلار عرضه شده، بر روی دیوار حمام نصب می گردد تا به محض اینکه فکر جدیدی به ذهن تان رسید، بتوانید آن را یادداشت کنید.

 شاید ایده این دفترچه ضدآب هم زیر دوش حمام به ذهن طراحش رسیده باشد، مهم اینجا است که برای ایده اش احترام قائل شده و آن را جدی گرفته. پس ایده هایتان را جدی بگیرید.

 3. پیانوی لیزری مجازی

eggs , nootbooks in bath دفتریادداشت در حمام , تخم مرغ

بنظر می رسد که ساخت ژاپن باشد ولی با نام بلیز ثبت شده. یک صفحه کلید لیزری و یک نرم افزار که کار کلیدهای پیانو را انجام می دهد. این پیانو 25 کلید داره و 2اکتاو +یک دوربینCMOS و ارتباط اینفرارد و لیزری که تشخیص دهنده حرکت دست است. این پیانو 3 دستگاه موسیقی را اجرا میکند و در ماه نوامبر با قیمت 130 دلار وارد بازار می شود.

 4. شارژ کردن با انگشت

eggs , nootbooks in bath دفتریادداشت در حمام , تخم مرغ

این هم روش دیگری است برای شارژ باتری. آقایان سانگ تیهو و هیجن لی، طراحان خوش فکر شرکت سونی هستند که راهی جدید برای شارژ باتری تلفن ارائه کرده اند.به گفته طراحان این ایده قابلیت تعمیم به باتری های قابل شارژ محصولات دیگری نظیر لپ تاپ ها را خواهد داشت. بنابراین اگر در آینده دیدید کسی با سرعت در حال چرخاندن موبایل دور انگشت اش است، بدانید که احتمالا باطری تمام کرده است.

5. تولید برق از وای فای موجود در هوا

سی.ای.اس امسال چیزهای واقعا جالبی داشت. تلویزیون سه بعدی، کتاب‌خوان‌های دیجیتال و موبایل‌های لینوکسی اما تصویر بالا - به نظر من - جذاب‌ترین این نمایشگاه است. این شارژر Airnergy فوق‌العاده است. 

 این دستگاه یک باتری داخلی دارد که اجازه می‌دهد دستگاه همیشه در حال جذب وای.فای. و ذخیره آن در باتری باشد. این دستگاه شبانه روز مشغول جذب انرژی است. چه در جیب و چه در کیف و چه در هر جای دیگر. برایش هم فرقی نمی‌کند که شبکه بی‌سیم موجود، رمز عبور داشته باشد یا نه. 

 شرکت سازنده یعنی RCA ادعا می‌کند که این دستگاه از تابستان سال 2010با قیمت فقط ?? دلار قابل خریداری خواهد بود.

  این جعبه کوچک مداری دارد که انرژی شبکه‌های WiFi موجود در فضای اطراف را جذب می‌کند و از آن انرژی الکتریکی تولید می‌کند. جذب موج موجود در هوا و تبدیل آن به انرژی الکتریکی از نظر علمی کار ساده‌ای است. شاید شما هم رادیوهای گوشی‌ای را دیده باشید که «بدون برق و باتری» کار می‌کنند. اما چیزی که این دستگاه را از نمونه‌های تجربی و علمی متمایز می‌کند امکان کاربردی آن است. این شارژر در یک آزمایش توانست در نمایشگاه سی.ای.اس. فقط در نود دقیقه یک بلک بری را از ??? به شارژ کامل برساند.

eggs , nootbooks in bath دفتریادداشت در حمام , تخم مرغ

هر زمان که به شارژر گوشی تلفن همراه خود و یا برق دسترسی نداشتید کافی است که باتری ویژه سونی را از گوشی خود خارج کرده و آن را دور انگشت خود بچرخانید! طراحان معتقد اند که با ??? بار چرخاندن، شارژ لازم برای 2 دقیقه مکالمه و یا ارسال یک پیام کوتاه ایجاد خواهد شد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ