سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 خرداد 31 , ساعت 7:13 صبح

********

 

رمزگشایی توسل رهبر معظم انقلاب به صاحب الزمان(عج)

حجه الاسلام و المسلمین صدیقی در این خصوص چنین گفت :‌

قسمت آخر خطابه رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه 29خرداد سال گذشته "سخن گفتن علنی ایشان با ولی عصر(عج)" بود چرا که تصرف تکوینی امام زمان(عج) هم در دل دشمن موثر است و هم در دل دوستان و مومنان.
تصرف در دل دشمنان برای این است که آنان تضعیف شوند و شرشان از سرمومنان کم شود و تصرف در دل مومنان برای ایجاد قوت قلب و شجاعت دادن به دوستان است.
در حقیقت مقام معظم رهبری همان زمان با توسل علنی به ولی عصر(عج) ، مملکت را از شر فتنه و فتنه گران رهایی بخشیدند.
وجود حضرت لطف است و برگی از درخت نمی افتد و گره ای باز نمی شود مگر به دست ایشان برای همین است که باید همیشه و خصوصا در مواقعی که غبار فتنه سنگین می شود از ایشان استطاعت طلبید.
حضرت حجت(عج) به شیخ مفید (و به طور کلی به شیعیان در عصر غیبت) امر فرموده اند که برای رفع فتنه ها، به شخص حضرتشان توسل شود، توسل علنی رهبر معظم انقلاب در این فتنه ها هم معنادار و مطابق دستور عام حضرت بود که البته مشخص است همیشه با پاسخ حضرتشان مواجه می شود.
آقا در مقاطعی نظیر فتنه تیر 78 و همچنین فتنه سال گذشته با مخاطب قرار دادن حضرت در نماز جمعه و یا سخنرانی ها، می خواهند بگویند که این مملکت برای ایشان است و خودشان هم از آن محافظت می نمایند.
الحمدالله مقام معظم رهبری پرچم انقلاب را از خود حضرت دارند و برای نگه داری این پرچم هم خود امام زمان(عج) هستند که به ایشان کمک می کنند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ