سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند زنده ای میان مردگان است . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 89 خرداد 23 , ساعت 12:49 عصر
تناقض گویی های سایت هاشمی رفسنجانی

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری برنا، چندی پیش سایت شخصی اکبر هاشمی رفسنجانی طی اطلاعیه ای به بهانه پاسخ به مطلب منشر شده در روزنامه وطن امروز مقاله ای تحت عنوان اطلاعیه منتشر کرد.

بر اساس این گزارش در مطلب منتشر شده توسط سایت هاشمی رفسنجانی تاکید شده که پاسخ دادن به مطالب منتشر شده در روزنامه وطن امروز گام نهادن به بیراهه است و با این وجود این کج روی را در 9 صفحه ادامه داده است.

سایت هاشمی رفسنجانی بدون اشاره به رشوه‌خواری مهدی هاشمی رفسنجانی در معاملات نفتی و عدم پاسخگویی پدر وی راجع به این عملکرد پسر، تصریح کرده: بی‌پاسخ گذاشتن شبهات، باعث تسریع انحراف کنونی جامعه از اهداف انقلاب اسلامی و ظلمی مضاعف به آیندگان خواهد بود که می‌خواهند بدانند در مقطع ?? ساله پس از انقلاب اسلامی بر کشورشان چه گذشته و می‌گذرد!

پایگاه شخصی اینترنتی هاشمی با فرافکنی و بدون توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در این خصوص که "ملاک حال افراد است" دست به مظلوم نمایی زده و آقای رفسنجانی را آماج تهمت ها دانسته است، حال آنکه خروش بی سابقه ملت در حماسه 9 دی و شعارهای مردم بر علیه سران فتنه و خاندان هاشمی بر هیچ صاحب بصیرتی پوشیده نبوده و نیست و این چشم پوشی سایت هاشمی بر اقدامات مردمی علیه خاندان هاشمی کاملا قابل فهم است.

ولی دست اندرکاران این سایت باید بدانند مردم فهیم همانطور که برخی منسوبین به امام راحل را در خط وی نمی دانند و در حماسه 14 خرداد از آنها برائت جستند، منسوبین به آقای هاشمی را نیز در همان زمره دانسته و اگر آقای هاشمی رویه امام را در برخورد با نزدیکان خود پیش نگیرد، بزودی پاسخی از همان دست که نصیب سید حسن خمینی شد از سوی ملت دریافت می کند.

نکته جالب تر در سیاهه سایت هاشمی حمایت از سران فتنه است که در قسمتی از آن با اشاره به تهمت دروغگویی نسبت به هاشمی رفسنجانی آورده است "همان کاری که آن نامزد انتخاباتی در آن مناظره کذایی در حق سه روحانی دیگر این دو عرصه سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، یعنی حجج‌الاسلام خاتمی، ناطق نوری و کروبی انجام داده است" این گاف بزرگ سایت هاشمی خود سندی است نسبت به اینکه سران فتنه مورد حمایت آقای هاشمی هستند که سایت ایشان اینگونه از آنها تعریف می کند و با یک خطای فاحش سیاسی آقای هاشمی را با آنها در یک ردیف قرار می دهد.

سایت شخصی رفسنجانی نامه اهانت آمیز وی را به رهبری دفاع از دستاوردهای ?? ساله انقلاب دانسته و باز هم با تکیه بر مباحث مطرح در مناظره احمدی نژاد ناشیانه در جهت مظلوم نمایی قدم برداشته که در دنیای امروز روشی نخ نما و فرسوده است، در حالی که قبل از مناظره شاید بهتر باشد به بذله گوییهای فائزه هاشمی در میتینگ تبلیغاتی میر حسین موسوی و اهانتها و دروغگوییهای وی نسبت به رییس جمهور مردمی نگاه کنند. گویا مسوولان سایت هاشمی قصد ندارند حتی نگاهی به سخنان مقام معظم رهبری در حماسه 14 خرداد 89 داشته باشند که بر جمله معروف امام راحل مبنی بر اینکه "ملاک حال فعلی افراد است" تاکید فرمودند، داشته باشند.

در قسمتی از مطلب سایت هاشمی رفسنجانی حمایت وی از میر حسین موسوی فرض محال خوانده شده است، حال آنکه حمایت مالی مهدی هاشمی از سایتهای وابسته به موسوی یا گفت و گوی خانم عفت شریعتی روز انتخابات که اگر موسوی رای نیاورد، مردم باید به خیابانها بریزند، سند قطعی حمایت خاندان هاشمی از میر حسین موسوی در انتخابات دهم است و نیازی به اعلام رسمی آقای هاشمی نیست.

سایت هاشمی رفسنجانی با سرپوش گذاشتن بر اهانت آمیز بودن نامه هاشمی به مقام معظم رهبری تلاش کرده با ایجاد تشویش در اذهان عمومی به واقع همانطور که خود سعی دارد زیر لوای دروغین حمایت از رهبری مخفی شود، دیگران را متهم به این امر کند حال آنکه حضرت آیت الله خامنه ای در نماز جمعه 14 خرداد 88 صراحتا اعلام کردند که نظراتشان به احمدی نژاد نزدیک تر است، کاش خاندان هاشمی به جای خاله بازیهای سیاسی کمی واقع بینانه در جهت تغییر نظرات خود به سمت رهبری تلاش می کردند.

سایت شخصی اینترنتی هاشمی به امام جمعه بودن و مصوب بودن از سوی مقام معظم ربری در این سمت اشاره می کند، اما هیچ اشاره ای نمی کند که چگونه است که این جایگاه را خال گذاشته اند، آیا غیبت هاشمی رفسنجانی در سمت امام جمعه موقت تهران که منصوب مقام معظم رهبری است و در حالی که از این مقام تودیه هم نشده است ، خود نوعی مخالفت با ولایت فقیه و اعتراض به ایشان نیست؟ 

سایت هاشمی رفسنجانی در قسمتی از مطلب خود به رای آوردن آقای هاشمی در انتخابات خبرگان رهبری به عنوان نماینده تهران اشاره کرده و طرف مقابل را به سکوت در قبال این جریان متهم کرده است، حال آنکه مشخص نیست توهم این سکوت از کجا ناشی شده است کما اینکه میرحسین موسوی هم از این آرا در انتخابات دهم ریاست جمهوری در تهران بهره برده است، اما باید دید آقای هاشمی شکست انتخاباتی سال 84 را در برابر احمدی نژاد وقتی دست پرورده های خود او در وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات بودند، چگونه توجیه می کند، شاید در آن زمان کمتر از هر زمانی جمله امام را که فرمود "میزان رای ملت است" درک کردند که چندی بعد از آن مدعی شدند دولت احمدی نژاد 6 ماه بیش تر دوام نخواهد داشت.


سایت هاشمی رفسنجانی با تکذیب اینکه به اصطلاح پیش‌بینی‌های اظهر من الشمس نارضایتی مردم بعد از انتخابات در نامه به رهبری القای تقلب نبوده آن را حاصل درایت و دوراندیشی دانسته است، البته از انصاف به دور است که ریاست فائزه هاشمی بر فتنه گران در تمام حوادث بعد از انتخابات از سویی و فرار مهدی هاشمی به انگلستان و توصیه پدر به عدم بازگشت به ایران از سوی دیگر نیز به یقین در ادامه همان درایت ها و دور اندیشی ها ارزیابی می شود، فی الواقع که مشخص نیست مسوولان این سایت مردم را چه فرض کرده اند؟



لیست کل یادداشت های این وبلاگ